Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: Monique Moontje
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Oct 3, 2024 om 18:02Fixit fasterJa ook misleid!!
Ze mogen dat toch niet doen ,zonder dat het duidelijk is wat het kost??
Voel me echt opgelicht,heb er ook nog n boete bij van 20 euro!!
Niet eens beschrijving ontvangen van m'n vraag.
HET MOET ER DUIDELIJK STAAN
DAT HET GELD KOST..
volgens de reviews zijn veel mensen misleid.
Triest!!!
Ik ga nog naar de rechtswinkel,want ook ik wil t niet betalen.
Beetje oplichters spekken. Echt niet
Dus hopelijk wordt er eens grondig naar gekeken,en de reviews gelezen,dit kan toch niet zomaar? -
Oct 3, 2024 om 17:53Fixit fasterBeste Kassa
25 augustus wilde ik een Nederlandse beschrijving voor m'n stoompan,via Google kwam ik bij fixitfaster..
Ik moest wat gegevens invullen,maar de beschrijving niet gevonden
Tot m'n verbazing kreeg ik deze week een rekening van hun 30 euro en erbij nog 20 boete? Dus 50 euro
Ik begrijp nu dat ze nadat je je gegevens heb ingevuld,het 30 euro kost,zonder dat ik iets heb ontvangen,ook de rekening die eerst kwam niet gezien waarschijnlijk in de spambox,maar ook daar niet gevonden?
Ik vind dat je voor je je gegevens geeft moet kunnen zien dat dat dan 30 euro kosten..
Ik voel me zeer misleid.
Ook las ik alle reviews en die zijn niet mis,alle misleiden mensen,geen telefoonnummer te bekennen van hun..
Voel me echt opgelicht,misleid en bedrogen.
En zou het geweldig vinden als jullie dit kunnen uitzoeken,en de oplichters kunnen ontmaskeren.
Vriendelijke groet Monique