Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: Mrgeenpakketje
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Dec 8, 2017 om 15:16DPD levert niet & schoffeert Klanteneven in het kort mijn Ervaring , ik had vorige Maand wat Spulletjes bestelt bij een Retailer in China , ik krijg 2 Dagen later een Melding dat het verzonden is met een Foto tevens
met mijn juiste Naw gegevens op het Pakketje .
+- 10-12 Dagen later krijg ik een berichtje van DPD dat er die Middag blijkbaar een Bezorger voor de Deur had gestaan , helaas was ik er niet dus ik bel ze even op,
waar me verteld wordt dat ze eigenlijk niet weten waar het Pakketje zich bevind , maar wel weten dat er voor getekend is & dat het ergens ontvangen is :..) , en dat ze eigenlijk niets meer
voor me kunnen betekenen.
flabbergasted hang ik op , maar bel de volgende Dag even terug, waar me min of meer hetzelfde verteld wordt, maar wordt nu doorgeschakelt naar een Lokatie te Amsterdam
waar ik een Medewerker aan de Lijn krijg die me rutig verteld wacht even 2 Dagen , dan gaan wij even de Chauffeur contacteren & als hij nagegaan is wat zijn routes waren en het evt wel of niet
gevonden heefd belt hij je op , zoniet bel even terug & dan kan restitutie besproken worden ook, ik denk prima dat komt helemaal goed.
maarrr na 2 Dagen geen telefoontje gehad te hebben bel ik terug , ik krijg exact dezelfde Medewerker aan de lijn , die vervolgens doet alsof hij me niet gesproken heefd & volledig niet weet
waar ik inhoudelijk over spreek , ook niet nadat ik eventjes het Pakket Nr overleg , wat nu opeens refereert aan een Adres te Almere , waar ik niet woon , maar waar 2 Dagen terug wel mijn Adres mee naar bovenkwam , zo helder als een Glas Bronwater ze zijn het zoek geraakt , hebben vervolgens mogelijk nog wel gekeken waar het zich bevond , maar als dat neit lukt , liegen ze gewoon aan de Telefoon & komen ze hun beloftes niet na.