Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: Penghi
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Jan 15, 2024 om 11:49Tv aansluitingen zonder kabels bij ZiggoIk wil iedereen adviseren NIET over te gaan naar Odido. Ik heb alleen maar ellende gehad. Vanaf het begin vielen TV en Internet steeds uit. Omdat ik jarenlang in het buitenland heb gewoond, heb ik alle ontwikkelingen in Nederland niet bij kunnen houden en wist bv niet de namen van de gebruikte apparatuur. Ook lastig om in een snel tempo te leren als je 79 jaar bent. Elke week kwam wel één van de kinderen naar mij toe om Odido te bellen. Dan moesten steeds weer ander handelingen verricht worden. Zelfs moest er een snoer dwars door mijn kamer naar de tv geleid worden, lekker handig om over te struikelen!! Jaja, draadloze verbinding, niet dus. Ook dát hielp niet. Elke keer vroegen we om ondersteuning van de technische dienst. Toen we die na ruim 3 maanden ellende nóg niet kregen, heb ik Ziggo ingeschakeld, al mijn buren hebben die nl. zonder problemen. Alle apparatuur van Odido zit nu in een doos. Met Ziggo werkt alles prima. Ik heb Odido gevraagd -telefonisch en ook schriftelijk- het contract te verbreken wegens het leveren van wanprestaties. Ik betaal trouw en krijg er niets voor terug. Maar nee hoor, ik zit er aan vast en moet een heel jaar betalen van mijn kleine inkomen, terwijl Odido absoluut in gebreke is gebleven. Ik kan helaas geen advocaat betalen, anders had ik de zaak graag voor het gerecht willen brengen. En als je dan elke dag hun dure advertenties overal ziet, dan wordt de vieze smaak alleen maar groter.
-
Aug 22, 2022 om 11:12Hoge temperaturen in appartement door hittegolfIk kan me maar één ding herinneren dat ons vroeger heeft geholpen om de slaapkamers onder het platte dak, koel te houden. Ik heb alle lakens en dekbedhoezen etc. bij elkaar gezocht en die héél nat gemaakt, bijna druipend. Met knijpers aan elkaar en voor de ramen gehangen. En jawel hoor, het scheelde aanmerkelijk en ook de kinderen konden weer rustig slapen. Een héél gedoe elke dag, maar als je geen andere keus hebt........ Veel sterkte Mary69!
-
Mar 29, 2021 om 13:08Waarom een Duitse bankSommigen suggereren deze vraag aan de Staatsloterij zelf te stellen. Doe maar niet, heeft geen zin. Ik ontving deze mail op 5 maart jl. Omdat ik niet zeker wist of ik dit vertrouwen kon (fishingmails etc.) heb ik dezelfde dag nog een mail gestuurd aan de klantenservice van de Staatsloterij met de vraag of zij mij wilden vertellen of dit écht was, of dat iemand of iets mij wilde benadelen.
Inmiddels zijn we 24 dagen verder en tot op heden heb ik GEEN antwoord gekregen van de Staatsloterij. Bijzonder klantonvriendelijk en ik vraag me nog steeds af hoe betrouwbaar dit is.