Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: Rianne Verschuren
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Jan 26, 2019 om 10:09ZiggoZoals ik al zei, ziggo lost ons probleem niet op, waar kunnen we nu hiermee terecht?
-
Jan 26, 2019 om 09:59ZiggoWij hebben dagelijks geblokt beeld, haperend beeld, stroringen en WiFi die niet goed werkt waardoor ik binnen een paar dagen door de internet bundel van mijn telefoon heen ben. De monteur heeft een nieuwe kabel aangelegd daarmee zou het verholpen zijn maar helaas is dat niet het geval.
-
Jan 26, 2019 om 09:53ZiggoOh zo’n reactie had ik hier niet verwacht. Ik zou dit hier niet geplaatst hebben als wij echt alles, geprobeerd hebben, met nieuwe kastjes, een monteur en nieuwe kabels en nog steeds slechte tv en internet. Ik was alleen benieuwd of wij de enige zijn die dit soort problemen hebben, dit is toch een consumenten site.