Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: Rick van Dijke
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Oct 15, 2019 om 17:10Zijn er meer mensen gedupeerd door Travelberry?Wij hebben via vakantieveiling bij de organisatie Travelberry International B.V. een dagtrip naar Disneyland Parijs geboekt. Op maandag 14 oktober 2019 om 01:00 stonden wij op de aangegeven opstapplaats, te weten het Transferium Leiden langs de A44, te wachten op een luxe toeringcarbus. We waren daar om 12:25 reeds aanwezig en hebben tot 01:55 staan wachten. Er is in dit tijdsbestek nooit een bus komen opdagen. We hebben hierdoor voor niets staan wachten en uiteindelijk, de dienst waarvoor wij vooraf hebben betaald, niet genoten.
Daarbij hebben vanuit de organisatie geen annulering of wijziging van de afspraken ontvangen. Niet via de mail, niet via de telefoon en niet op een andere aannemelijke wijze.
Travelberry probeert contact met betrekking klacht moeilijk te maken. Zo is telefoonnummer op de factuur niet juist. Het emailadres op de website klopt ook niet. Het invulformulier geeft geen bevestigingsmail. En contact is alleen mogelijk via de telefoon en dan via het verkoopkanaal. Want verkopen willen ze wel. Uit eindelijk mijn klacht neergelegd en Ik heb ze gevraagd een testmail te
sturen. deze heb ik ontvangenNu bedenk ik dat ze een calcenter gebruiken, want mail komt van support@travelberry.zendesk.com. Ik heb een ingebrekestelling naar dit adres gemaild. Nu afwachten of ze er iets mee doen.