Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: RobH1993
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Dec 28, 2020 om 14:40Cashback actie Samsung: iemand nog tips ?Ik heb zelf precies hetzelfde probleem als jij. Ik heb eveneens meerdere keren contact gehad met Samsung over dit probleem. Op hun verzoek heb ik, al drie keer, de nieuwe bewijsstukken aan hun toegestuurd (via de klantenservice).
Pas bij de derde keer zijn, volgens de klantenservice, de bewijsstukken toegevoegd aan mijn aanvraag en zou ik binnen twee weken bericht ontvangen inzake mijn aanvraag. De vorige keren waren de bewijsstukken doorgestuurd naar een interne afdeling en die zouden ervoor zorgen dat deze bewijsstukken toegevoegd worden aan mijn aanvraag (en vervolgens zou ik berocht krijgen).
De twee weken zijn alweer bijna verlopen en tot op heden heb ik nog geen antwoord. Ik ben nu al bijna 2 maanden bezig om de cashback aanvraag aangepast en goedgekeurd te krijgen.
Persoonlijk vind ik het een hele kwalijke zaak, dat Samsung de beloften die zij doen, niet nakomen.