Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: Roosmarie
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Jun 27, 2019 om 17:26Klacht inzake claim afhandeling SGR/ANVRWij zijn in februari met zijn vieren met travelbird naar Krakau gegaan nadat Tui had verzekerd dat onze reis kon doorgaan . Bij aankomst bleek dat onze twee geboekte hotelkamers met ontbijt waren geannuleerd. Na telefonisch contact vanuit Krakau naar Tui en Sgr advies om zelf nieuwe hotelkamers te boeken en deze kosten te claimen zodra wij terug waren .
Ik heb deze claim op 4-3-19 ingediend en vervolgens nog steeds geen geld terug ontvangen . Verschillende telefoontjes leverde niets op !
Wel een mail ontvangen met de mededeling dat mijn iban code en rekening nummer niet klopte ? Ik heb dat gelijk terug gestuurd met de juiste info ? Daarna ook nogmaals een akte van cessie moeten invullen en ondertekenen .
Inmiddels bijna 4 maanden verder en nog geen stap verder .