Antwoorden gegeven door: Seniorenvoordeelpas.nl
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Dec 5, 2017 om 15:54Tòch erin getuind met de Seniorenpa. Inmiddels 24.95. Dan ben je 81. Bah.Beste lezers van het Kassaforum, meneer den Haan-Jansen,
Allereest bedankt voor jullie reacties op het Kassa forum! U bent nergens ingetuind meneer den Haan-Jansen. Wij zijn de Seniorenvoordeelpas. Met de Seniorenvoordeelpas ontvangt u korting bij meer dan 150 webshops, een healthcheck t.w.v. €300, korting op uw zorgverzekering, korting op energierekening en korting bij meer dan 1000 fysieke locaties. Daarnaast ontvangt u ook nog een leuk welkomstcadeau. Wist u dat wij per verkochte pas €1,- doneren om het leven van senioren leuker te maken?
Vervelend om te lezen dat onze website tijdelijk niet bereikbaar was. De website is inmiddels up & running en te bezoeken via www.seniorenvoordeelpas.nl.
De betaling van de Seniorenvoordeelpas gaat via AfterPay. Indien u een vraag heeft omtrent uw betaling kunt u deze altijd stellen aan ons, of aan de klantenservice van Afterpay. Wij helpen u immers graag.
Mocht u verder nog vragen hebben, dan kunt u deze gerust stellen. U kunt een e-mail sturen naar klantenservice@seniorenvoordeelpas.nl. U kunt ons op werkdagen tussen 17:00-21:00 ook telefonisch bereiken via 085-070900.
Hopelijk heb ik uw zorgen weg kunnen nemen. Ik wens u nog een fijne dag!
Met vriendelijke groet,
Wouter
Seniorenvoordeelpas
-
Nov 14, 2017 om 15:33Is de seniorenvoordeelpas betrouwbaar?Beste lezers,
Bedankt voor jullie reacties op het Kassa Forum. Wij zijn de Seniorenvoordeelpas. [edit redactie, teksten en links van commerciële of promotionele aard zijn niet toegestaan] Zou u contact op kunnen nemen via klantenservice@seniorenvoordeelpas.nl? Dan kunnen wij direct controleren waar uw Seniorenvoordeelpas op dit moment is. Wij lossen deze situatie graag voor u op!
Met vriendelijke groet,
Wouter
Seniorenvoordeelpas
-
Jun 8, 2017 om 17:21Seniorenvoordeelpas is deze site betrouwbaarBeste Carola, dank voor je antwoord.
Het onderzoek is uitgevoerd door een Nederlandse marktonderzoeksbureau lid van de MOA.
Onder ruim 1900 Nederlandse 50 plussers, representatief voor de populatie. Het volledige rapport geeft ons als organisatie inzicht in de wensen en behoeften van de doelgroep die wij vertegenwoordigen. Het onderzoeksrapport kunnen we niet publiek delen.
Gezien de transparantie van onze organisatie wil ik je van harte uitnodigen bij ons op kantoor, dan neem ik je mee door het rapport. Daar waar ik merk dat je interesse boven gemiddeld is. Tevens kan ik het onderzoeksbureau verzoeken aan te schuiven.
Mail me gerust ruud@senicom.nl -
Jun 8, 2017 om 15:55Seniorenvoordeelpas is deze site betrouwbaar
Beste lezers,
De Seniorenvoordeelpas is een nieuw initiatief dat na een uitgebreid marktonderzoek naar de behoeftes en wensen van de doelgroep is gestart in 2016.
De Seniorenvoordeelpas heeft als doel om 50 plussers in Nederland voordeel te bieden op gangbare aankopen. In de week van 14 juni gaat het platform live, binnen ons platform hebben leden toegang tot exclusieve kortingen bij wel 150 webwinkels. Enkele voorbeelden hiervan posten we dagelijks op onze Facebook pagina. www.facebook.com/Seniorenvoordeelpasnl
Graag vermeld ik hier ook enkele voorbeelden van webwinkels waar onze leden voordeel en kortingen ontvangen bij online aankopen; Ziggo, T-mobile, Hema, Hunkemöller, Decathlon, C&A, Weightwatchers, Beter Bed, Booking.com, Hellofresh, Kijkshop, Suncamp, Beekse Bergen Wildpark, Europcar, Durlinger Schoenen, Flindall, Douglas, Miss Etam, VT-Wonen, Hotels.com, Treatwell en Woonexpress. De voordelen die onze leden ontvangen zijn verschillend van 10% korting op de aanschaf van een product tot een eenmalige teruggave tot €80,00. Al deze voordelen en kortingen hebben wij exclusief voor onze leden bedongen bij de verschillende webwinkels omdat zij de "50 plus doelgroep" als verenigd collectief interessant vinden.
Naast exclusieve kortingen binnen ons collectief bieden wij onze leden
passende content in de vorm van dagelijkse artikelen, exclusief door onze redactie geschreven. Tevens beloven we gedurende 2017 toe te werken naar ruim 1.000 locaties in Nederland waar onze leden op vertoon van de voordeelpas een interessant aanbod krijgen. Dat kan zijn een gratis kop koffie bij een maaltijd of gewoon kassa korting bij een aankoop.
Naast deze voordelen hebben we momenteel 4 maal per jaar een energie collectief waarmee onze leden in veel gevallen, indien ze kunnen overstappen, een meer voordelig tarief krijgen aangeboden. We doen ons best namens de leden te onderhandelen met de vele energie aanbieders in Nederland. Ook hier geldt dat de energie aanbieders in Nederland een collectief gericht op de 50 plus doelgroep interessant vinden. Waarom?
Onze doelgroep is loyaal en daarmee voor veel aanbieders interessant.
Vanaf 15 mei zijn wij gestart met de ‘early-birds’ (vroege leden) werving, onze partners verwachten van ons bij lancering van het platform dat het collectief al een basis heeft. Als dank voor het vroege lidmaatschap krijgen leden een Hotelcheque t.w.v. €185,00. Deze Hotel Cheque wordt in Nederland uitgegeven door de luxuryhotelcompany.nl, winkelketens als Kruidvat, Etos et cetera maken ook regelmatig gebruik van deze Hotel Cheque: Ervaringen van gebruikers zijn te vinden op: https://nl.trustpilot.com/review/luxuryhotelcompany.com
Om voor onze leden een zo goed mogelijk platform online te hebben, zijn wij in mei gaan testen met een kleine groep leden. Op deze manier weten we wat er goed gaat en wat er verbeterd kan worden aan het platform.
Het lidmaatschap van de ‘early-birds’ gaat in vanaf datum live gang platform en heeft een looptijd van 12 maanden.
Met betrekking tot de indexatie van het lidmaatschap hebben wij voorwaarden aangehouden zoals geadviseerd door onze juridisch adviseur. Echter wordt er hier terecht kritisch gewezen op de onduidelijkheid hieromtrent. Het is niet onze bedoeling het lidmaatschap te verdubbelen of zelfs te indexeren met 30-50 procent. Na aanleiding van de berichtgeving hier zal de directie hier snel een voor iedereen duidelijker standpunt op innemen.
Wij zijn een transparante organisatie. De bijdrage per lid is gebaseerd op de kosten die we maken aan leden werving (Marketing en Media kosten) , Personeelskosten (7 personeelsleden) service naar onze leden: telefonische en online service. Tevens zijn we elke werkdag telefonisch bereikbaar van 9 tot 21 uur.
Samenwerking met het Nationaal Ouderenfonds
De voordeelpas helpt ouderen die niet zoveel te besteden hebben, om er op uit te gaan, mensen te ontmoeten en wellicht vriendschappen te laten ontstaan. Hiermee hopen wij een bijdrage te leveren aan de bestrijding van eenzaamheid onder ouderen. Omdat het Nationaal Ouderenfonds zich sinds jaar en dag voor hetzelfde doel inzet, namelijk het bestrijden van eenzaamheid en het vergroten van de zelfredzaamheid van ouderen, schenkt Seniorenvoordeelpas.nl voor elke verkochte pas een €1,00 aan deze stichting.
Wij zijn er van overtuigd dat we onze leden kunnen helpen op dagelijkse gebruikszaken te besparen en door het gemak van ons platform ook daadwerkelijk makkelijk voordeel te kunnen bieden.
Mochten er vragen zijn, dan beantwoorden wij die graag. Stuur deze naar onderstaand e-mailadres:
Dank voor de medewerking, namens alle medewerkers van de Seniorenvoordeelpas!