Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: Shelly 1955
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Aug 25, 2023 om 17:59retourneringIk heb dezelfde ervaring, maar dan met een paar schoenen. Na weken wachten niet thuisbezorgd zonder bericht geleverd bij afhaaladres. Schoenzolen waren puur plastic. Durfde niet te buigen, ivm breken. Direct retour formulier gevraagd. Bedrijf zat in Amsterdam, retouradres in Arnhem!! Ben zelf daar geweest, bleek flat, bewoner Vietnamees!! Na 10 mails uiteindelijk retourformulier met retouradres in China. Kosten 26 euro. Niet gedaan. Weer gemaild, Na 5 mails kreeg ik het aanbod, schoenen houden en 15% aankoopbedrag terug. Prima dus. En dat was het, nooit meer iets gehoord. Zijn inmiddels van naam veranderd. Nooit meer
-
Jul 12, 2023 om 15:47NS zegt dat ik een keuzedag heb opgehaald, maar dat heb ik niet gedaan ! ?Dit probleem heb ik ook gehad, wilde kaart opwaarderen met geld bij A.H.
Daar is iets fout gegaan, en was ik ook keuzedag kwijt. Die niet gebruikt heb.
NS gebeld, uitgelegd en kreeg netjes vouchercode, om dag weer goed te maken.
Dit was in februari en voucher code gebruikt in juni. Nette oplossing