Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: Stommels
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
May 6, 2022 om 17:03Dubbele betaling komt niet retour!Gister na het plaatsen van dit bericht, dacht ik... nog 1x... nog 1x ga ik een poging wagen en er een berichtje via hun facebook pagina aan wijden, voor ik serieuze stappen ga ondernemen. Dit omdat we al jaren met al onze dieren daar komen en dit naar volle tevredenheid.
Via messenger heb ik een bericht gestuurd. Nogmaals met het hele verhaal en alle stukken er bij. Nog geen kwartier later kreeg ik een reactie en binnen 5 minuten had ik telefonisch contact met de baas zelf. 1000 excuses... En een afspraak gemaakt voor vandaag. Vanmorgen is de baas langs geweest. Met nogmaals excuses, een bos bloemen en een envelop met het verschuldigde bedrag.
Blij dat het uiteindelijk toch zo opgelost is.
Ik zeg: 'Case closed...'!
Bedankt voor alle adviezen en hulp.