Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: Th.M.
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Jul 10, 2020 om 20:31Ziggo mediabox xl stroom verbruik en staat altijd aanAls je alles in 1 compleet abonnement €64 hebt of alles in 1 Max, hoef je helemaal geen duurder abonnement te hebben voor een Next, ik heb hem zelf ook, plus boven een extra next. Toen ik er om vroeg bij ziggo, kreeg ik hem meteen. De Next is een 4K mediabox maar kan ingesteld worden op HDMI als je nog geen 4K TV hebt. De meciabox XL heb ik ook lang gehad, alleen had ik de de box ingesteld op normaal in stand-by. Dat de box warm wordt, kan geen kwaad, dat doen ze allemaal. Stroom vreten doet hij ook niet, het kost je maar €2 per jaar als je de box op normaal hebt staan.
-
Dec 30, 2019 om 15:30Geen recht op uitkering ANW hiaat pensioen PMT door niet afgegeven machtigingDat je als Weduwe maar 30% van het pensioen krijgt klopt, dat is allemaal veranderd en ANW is afgeschaft. Wel heb je bij sommige pensioen fondsen de keuze om het nabestaande pensioen op te hogen, maar dan krijgt de gepensioneerde zelf uiteraard minder pensioen. Als je als echtgenoot zelf nog geen pensioen leeftijd hebt, krijg je meer dan 30% maar dat gaat na je eigen pensioen dus naar beneden, naar 30%. Dat zijn de nieuwste regels nu eenmaal op dit moment.
-
Mar 9, 2019 om 20:30Geen reactie van marktplaats aanbiedingenIk had verduisteringsgordijnen besteld bij hun, maar door een fout of onduidelijkheid opde site kreeg ik te veel gordijnen en betaalde ik teveel. Gelukkig was ik zo slim om met een creditcard te betalen en zo doende heeft uiteindelijk de bank het teveel betaalde terug gehaald, na anderhalve maand bellen formulieren invullen, mailen etc.
Ik kon na uitleg het teveel aan gordijnen niet terug sturen. Na 2 keer bellen toch nog via koopje Deal een antwoordnummer met retour adres gekregen....Maar toen kreeg ik steeds maar mijn geld niet terug. Uiteindelijk kreeg ik een mail met gefeliciteerd, we hebben je geld terug gestuurd, nou ik wachten dus, er kwam geen geld, er werd niet meer gereageerd op mails of formulieren...
Dus heb ik de bank maar in geschakeld en binnen een week had ik eindelijk mijn geld terug...
Ik koop nooit meer wat bij marktplaats aanbieding. Heel gek rechtstreeks via Koopjedeal zelf heb ik nooit problemen.
Ik denk dat het probleem bij marktplaats ligt, daar gaat het fout vooral in de administratie, bij marktplaats aanbieding is Koopjedeal alleen toeleverancier.
Helemaal gek is dat Marktplaats aanbieding geen klantenservice heeft en ook geen telefoon....
ik hoop dat het nog gaat lukken voor jou, ik zou gewoon maar weer bellen en aangeven dat je er werk van maakt als ze je niet helpen. Of een voorbeeld brief ophalen bij consuwijzer. Succes....https://www.consuwijzer.nl/Voorbeeldbrieven?utm_source=google&utm_medium=adwords&utm_campaign=1.S_Branded&utm_term=consuwijzer