Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: Toon1954
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Jan 4, 2021 om 13:41Beperking op paypalrekeningOok na het opsturen van paspoortgegevens (wel met special app gescand), inschrijving Kvk, creditcard, facturen Ziggo en Vodafone ontvang ik iedere keer een bericht dat er iets niet goed is. Dan weer de naam van het bedrijf, dan de naam van de eigenaar (ikzelf) dan staan alle voornamen niet voluit op de factuur, dan staat er zogenaamd geen logo of voettekst op de factuur. Kortom: ook na diverse pogingen lukt het niet op de beperking op te heffen. Ben nu al 10 weken bezig........ Ik heb Paypal al sinds een aantal jaar op aanraden van een groot interationaal concern dat via Paypal heel snel betalingen kan doen aan mij. Nu wil ik echter zelf een betaling doen, echter zonde resultaat. De klantenservice is daarnaast ook nog eens abominabel, zowel via de chat (meestal geautomatiseerd, soms een persoon) als telefonisch. Nou telefonisch is het me na 10 keer nog steeds niet gelukt een persoon aan de lijn te krijgen. Ik word er kots en kotsmisselijk van. Als mijn service hetzelfde is als Paypal, was ik na een paar maanden failliet. Wie o wie kan mij helpen.