Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: Upstairs1900
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Sep 24, 2019 om 09:07Waarom is het bij simpel niet mogelijk om "op is op" bundel in te stellen??Zelf heb ik een abonnement van € 2.50 per maand. Mijn belplafond staat op €15,00. Door omstandigheden 1x richting
Belplafond gegaan en dan krijg je tijdig een SMS.
Ook in de App kun je je gebruik makkelijk zien. Daar kun je ook eenvoudig het plafond instellen, dit is gratis. -
Jul 16, 2019 om 08:52Brievenbus afgebroken en deur beschadigd door bezorger PostNLDe brievenbus is niet kapot, de tochtstrip is alleen kapot. Als postbezorger kun je vaak de pakketjes niet goed door de bus doen omdat de tochtstrip de doorgang blokkeert. Een stevige envelop of doos is vaak geen probleem maar ik zie op de foto 'slappe' zakjes liggen, probeer die maar eens door de borstels doen. Als de tochtstrip ouder is is het plastic vaak verweert en gaat ie makkelijk kapot.
-
May 9, 2019 om 09:22PostnlPostbezorgers van Postnl hebben wel een scanner bij. Er zijn brievenbus pakketten met scancodes, 'SMO' o.a. van Bol.com. De pakketten van Ali hebben ook een scancode deze begint met LX... De pakketten worden geregistreerd op GPS afgifte. Wij hebben de mogelijkheid om aan te geven wat er met het pakket gebeurt. Buren + huisnummer, retail etc. De verzender kan dan precies zien waar het pakket is. Helaas worden de pakketten vanuit Azië steeds groter maar wel verstuurd als brievenbuspost waardoor het pakketje als de bewoner niet thuis is bij een ander adres moet afgeven of naar detail brengen. De postbezorger moet dan wel een briefje achterlaten.