Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: Welhof
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Oct 12, 2017 om 17:21Witgoedtopper slechte serviceHallo Sabine,
Wij stuiten per abuis op deze melding. Heel vervelend natuurlijk dat het apparaat defect is geraakt. Ik heb zojuist de geschiedenis erbij genomen van de calls en mails, maar kan geen moment zien dat wij u hebben genegeerd of onzin antwoorden hebben gegeven. Wij probeerden juist oprecht de oorzaak van het defect te achterhalen. U heeft ons voor het eerst gemaild op 12-2-2017. Vervolgens hebben wij u om gerichte informatie gevraagd op 13-2-2017. Op 14-2-2017 volgde een e-mail van ons met gerichte adviezen en later op de dag ook aanvullende tips. Veelal is het mogelijk om aan de hand van die adviezen het probleem direct op te lossen. Aansluitend daarop hebben wij u wederom een coulance-omruil aangeboden en uitgevoerd. Nadien hebben wij niets meer vernomen. Wij gaan ervan uit dat u daarmee wederom weer naar behoren bent geholpen.
Met vriendelijke groet,
Simon Bakker
De Witgoed Topper