Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: Welhof_bv
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Jun 3, 2020 om 16:003e kapotte wasmachine in 3 maanden tijd *WELHOF*Beste Rick,
Ik kan uw bestelling niet traceren aan de hand van de besteldatum, naam of product en kan u dus niet verder helpen door hier inhoudelijk op in te gaan. U geeft aan dat u een wasmachine heeft besteld maar een warmtepomp defect is geraakt? En vervolgens is de afvoerpomp defect geraakt van het vervangend apparaat? Heeft u een warmtepompdroger ontvangen of een wasmachine? Wanneer een apparaat wordt vervangen, zorgen we ervoor dat het vervangende apparaat zeer uitgebreid en uitvoerig wordt getest voordat we het apparaat leveren om te voorkomen dat een klant ongemakken ervaart. Bij klachten proberen wij altijd tot compromis te komen zodat we onze klanten tevreden houden. Wellicht kunt u uw bestelnummer met de klacht verzenden per e-mail naar onze klantenservice verzenden met de referentie, klacht rickwasmachmachine, zodat wij met u kunnen meekijken en inhoudelijk kunnen reageren.
Met vriendelijke groet,
Team Welhof -
Jun 3, 2020 om 15:12Genegeerd door Welhof Witgoed voor oplossing kapotte wasmachineBeste Silvie,
Het verhaal dat u schetst, komt helaas niet overeen met de feitelijke gebeurtenissen. De claim met betrekking tot de schade aan uw trap is direct door gezet naar de verzekering. Deze neemt de claim in behandeling en reageert vervolgens op uw claim. Dit hebben wij direct voor u doorgezet en gecommuniceerd. U geeft verder aan dat u structureel wordt genegeerd. Wij kunnen in de call en mail historie nergens aflezen dat uw e-mail niet is beantwoord en uw telefoontje niet is opgenomen. Sterker nog, wij hebben meer coulance getoond, dan dat wij überhaupt verplicht zijn. U vergeet in uw verhaal namelijk te vermelden dat u pas na bijna drie maanden meldt dat de transportbouten er niet uit zijn gehaald (de levering was op 3 juli 2019 en u heeft telefonisch een melding gemaakt hiervan op 24 september). Als consument dient u uiteraard tevens de verantwoordelijkheid te dragen om een mankement of gebrek zo snel mogelijk aan te geven (indien zicht/ waarneembaar). Wij kunnen dan uitsluiten dat transportbouten niet achteraf voor het vervoeren van de wasmachine er in zijn geplaatst. U gaf namelijk zelf aan in een verbouwing te zitten. Omdat wij u tevreden willen houden, heeft onze klantenservice u destijds desondanks kosteloos verder geholpen door een monteur te sturen die de transportbouten heeft verwijderd op 25 september 2019 en te controleren of er eventuele schade is ontstaan. De wasmachine is gelukkig niet beschadigd of defect en doet het naar behoren (ondanks het starten met transportbouten). Dit hebben wij u tevens per e-mail bevestigd. Het is ons derhalve niet duidelijk waarin u gedupeerd bent?
Met vriendelijke groet,
Team Welhof
[edit redactie - link verwijderd]