Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: WimTheo
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Jul 31, 2022 om 12:04Zijn er meer klachten over Terrama terrasoverkappingenWe hebben een hele slechte ervaring met Terrama. Bij hen een serre besteld en de helft aanbetaald. ze zouden de serre ook plaatsen. Eind november 2021 zou de serre geplaatst worden. Kon niet doorgaan, aldus de eigenaar van Terrama vanwege interne problemen in het bedrijf. Daarna zou het begin januari 2022 gemonteerd worden. Er werd echter geen contact met ons opgenomen. Telefonisch was het bedrijf niet bereikbaar. Ook op mailtjes kregen we meestal geen reactie. Uiteindelijk toch weer een nieuwe datum voor montage ingepland: 2 en 3 februari 2022. Dit stond zelfs zwart op wit op papier. Wij zaten er klaar voor. Helaas geen Terrama dat verscheen. Ook kregen we geen enkel bericht waarom ze niet verschenen. Rechtsbijstand ingeschakeld, nog een laatste kans gegeven tot montage. Dit zou zou 7 en 8 april 2022 gebeuren. Er zou een ploeg van 4 man komen. Op de ochtend van de montage kreeg onze juriste de mededeling dat Terrama niet kon komen, omdat een medewerker zich ziek zou hebben gemeld. Daarop hebben wij voorgesteld zelf voor vervanging te zorgen van deze zieke medewerker. Daarop is nooit een reactie gekomen.
Onze conclusie: we zijn opgelicht! Dit bedrijf moet zo spoedig mogelijk gestopt met dit soort praktijken.
N.B. Inmiddels heeft de eigenaar van Terrama al wel weer een nieuw bedrijf opgericht: Schuifmaximaal. Ga dus ook niet in zee met dit bedrijf, want de kans dat je ook daar opgelicht wordt is zeer aannemelijk.