Antwoorden gegeven door: Wouter181
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Dec 5, 2022 om 22:21Budgetenergie keert 190 euro niet uit. Mag dat?
Wij hebben de € 190 ook niet ontvangen van Budget Energie.
Na de eerste keer mijn verhaal gedaan te in de wacht gezet omdat ze het even gingen uitzoeken, toen werd de verbinding verbroken.
2e keer bellen(wachttijd is standaard 20 min) kreeg ook te horen dat we niet staan aangevinkt als woonlocatie en dat dit de schuld van de gemeente is, omdat die dat hebben doorgegeven.
Dat blijkt dus geen waar te zijn, we staan als woonadres geregistreerd.
We hadden voor 28 november moeten bellen, nu kunnen ze niets meer doen.
Dat is natuurlijk onzin, ze willen niets meer doen.
Omdat het hun fout is zouden ze het toch uit hun eigen zak moeten betalen?
lijkt me minder onredelijk dan de klant er voor op laten draaien.
Zo ga je niet met je klanten om.
Laatst ook al hun klanten OPGELICHT door de saldering van de teruglevering per maand te berekenen in plaats van per jaar, tegen de regels en beter weten in.
Wij stappen over naar een andere maatschappij, het is onacceptabel