Antwoorden gegeven door: Xxxmaud
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
May 12, 2021 om 23:11Paypal stort mijn geld niet terug.
Stuur ons via de link hieronder een gedetailleerd bericht en we nemen zo snel mogelijk contact met je op. Als je de transactiereferentie, de datum en het bedrag kent, vermeld je deze ook.
Die bank is helaas al aan het maximale aantal toegestane PayPal-rekeningen gekoppeld.
Ik kan mijn bankrekeningnummer niet koppelen
Kan deze aan een oud account gekoppeld zijn? Er was wel een paypall account inactief en verwijderd omdat deze nooit gebruikt werd
DN
Bedankt dat u contact heeft opgenomen met PayPal. Mijn naam is Damian en ik zal u vandaag helpen.
Ik begrijp dat u contact met mij opneemt over uw bankrekening.
Ik kan zien dat de bankrekening met het eindnummer 2431 momenteel inactief is.
Stuur ons foto ' s van uw identiteitsbewijs (beide kanten) en bankafschrift. Het identiteitsbewijs moet volledig zichtbaar zijn en de foto ' s moeten aan twee kanten van het document worden genomen.
Het afschrift moet uw bankrekeningnummer, banklogo, zichtbare transactie en uw voor- en achternaam bevatten. U kunt uw bankafschrift downloaden van het online bankieren van de bank. Het afschrift mag niet ouder zijn dan 12 maanden.
Stuur de documenten via de volgende website: http://www.paypal.com/il/uploaddoc
Informeer ons wanneer u de vereiste documenten opgeeft. Dan zorg ik voor uw zaak
DN
Bedankt voor het verzenden van de bijlagen. Het identiteitsbewijs is zo correct mogelijk, maar ik kan het bankdocument niet accepteren.
Een acceptabel document is een bankafschrift dat minimaal 2 transacties bevat. Uw naam, bankrekeningnummer en banknaam en logo moeten zichtbaar zijn.
Stuur het juiste document opnieuw.
DN
Bedankt voor uw medewerking. Ik kan zien dat uw bankrekening is toegevoegd aan uw andere PayPal-rekening. Uw vorige PayPal-rekening is echter onderworpen aan een actieve beperking. Om deze reden moet u informatie geven over uw oude account waarmee u de beperking kunt verwijderen of u een andere bankrekening kunt toevoegen.
Dat account stond als het goed is gewoon op dezelfde naam en e-mailadres. Alle info daarvan is verder hetzelfde. Je kan zien dat de Ideal betalingen van het Paypal saldo van dit rekeningnummer komen, dan moet het daar ook weer op terug te storten zijn. Als er nog meer informatie nodig dan hoor ik het graag.
Ik neem aan dat je het oude account bedoeld, deze was zo te zien volgens de geschiedenis van mijn mail gestart op 3-9-2016 Dan zou het adres als ik het goed heb ....... in Zwolle moeten zijn. Nu woon ik op ........ in Zwolle.
Het oude account had overigens geen beveiligd wachtwoord met tweestapsverificatie en daarom had ik mijn pasgegevens er daarom destijds heel snel weer vanaf gehaald en had het account vervolgens ook nooit meer gebruikt. En maar goed ook, want ik weet dat dat oude account ook een te makkelijk wachtwoord had wat in omloop was door een datalek.
PA
Kunt u mij het telefoonnummer geven waarop we contact met u kunnen opnemen? We zullen proberen de mogelijkheid te ontgrendelen om een bankrekening toe te voegen in het telefoongesprek.
IA
Ik ben blij dat ik je kon helpen. Als u andere vragen heeft over uw PayPal-rekening, zal ik die altijd graag beantwoorden.
? Ik ben niet gebeld.
Is stuur de voor en achterkant van mijn paspoort + een rekeningoverzicht van mijn bank en daarbij kun je zien dat ik met diezelfde rekening heb betaald dat lijkt me met een gezond verstand toch meer dan voldoende
Voor iemand die dit terugleest en het nog niet kan snappen: dat geld in het paypal overzicht van mijn account moet worden terug gestort naar mijn rekening!!
Daar waarmee het ook aan jullie is overgemaakt
Graag rekeningnummer ***** weer actief maken op dit account, er is meer dan voldoende bewijs toegestuurd. Zodat ik mijn 800 euro terug kan ontvangen....
Of daadwerkelijk bellen naar het nummer ******, al heb ik werkelijk geen idee wat je nog meer zou moeten weten.
RZ
Hartelijk dank voor uw bericht. Heeft u de mogelijkheid om in te loggen op dit account?
Bedankt voor het gebruik van PayPal, een fijne dag verder!
Ja die mogelijkheid heb ik, daarom kan ik hier ook berichten sturen.
Het oude account is niet meer actief
Graag zie ik mijn geld terug gestort op mijn rekeningnummer ********, daar waarmee ik ook heb betaald. Dit nummer blijkt gekoppeld te staan aan een oud inactief account welke nooit is gebruikt. Graag verzoek ik het rekeningnummer te koppelen aan mijn huidige account.
En eventuele blokkades ivm inactief op te heffen
Zijn er nog meer verificaties nodig? Behalve mijn paspoort + bankafschrift van mijn rekeningnummer welke jullie hebben ontvangen?
Dan hoor ik het graag
Kan iemand eens serieus reageren?
Berichten worden verwerkt in de volgorde waarin ze worden ontvangen en we sturen een melding naar je app, PayPal-rekening en e-mailadres wanneer we reageren. Bedankt.
Dit gesprek is gesloten.