Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: a.fladderak
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Nov 25, 2018 om 11:47Service incassobureau infoscorebij infoscore ,is reeds in juni een onverschuldigde betaling gedaan door mij . omdat Hollands nieuwe een onterechte voordering heeft gemeld .
ik had deze betalingen aan H.N. gedaan maar omdat zij dus geen automatiche incasso kunnen doen ,accepteren ze volgens mij geen bank overboeking.
Het vreemde is echter dat na enkele maanden dat betaalde bedrag op mijn rekening is terug gestort ,door H.N. ondertussen liep de incasso al bij infoscore .
ik heb deze vordering betaald( ten onrechte ) daarop heb ik contact met infoscore gehad ik heb mijn klacht aan gegeven dat . H.N. albetaald is maar at zij dat hebben terug gestort na enkele maanden . zelfs op aangetekende brieven reageren zij niet , pas nadat i een voorbeeld brief van consuwijzer gestuurt heb kreeg ik een reactie van infoscore . ze zouden H.N. nog eens benaderen aangezien ze alle bewijze van betaling en terug stortingen door H.N. gezien hadden
(4maanden terug deden ze dat ook zeggen ze). maar hun korte lijntjes met hun klanten zijn niet zo kort .
twee weken na het schrijven en telefonisch contact met infoscore , ligt er een nieuwe invordering van 40€ op de mat
,
Wat rest mij nog te doen , ik heb betaald ,ik voorder het terug ,maar zij reageren met nog een incasso