Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: aaftink
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Jul 29, 2014 om 12:58Contact met Vodafone glasvezelTijger,
Je hebt helemaal gelijk. Als je het zo zegt hoef je totaal geen professionaliteit meer te verwachten van bedrijven als Vodafone.
Ik bel ze direct op en bied mijn excuses aan, dit omdat ik verwacht dat zaken automatisch goed gaan en dat is blijkbaar niet meer van deze tijd! V
Bedankt voor je goede reactie en ik ga er direct mee aan de slag!
Ik hoop dat je begrijpt hoe ik dit bedoel. Ik blijf dus gewoon verder gaan om dat te krijgen wat mij hoort. -
Jul 28, 2014 om 18:24Contact met Vodafone glasvezelBeste Tijger,
in het oosten zeggen we "achteraf kun je een koe in de konte kieken". Dat is hoe ik uw reactie opvat. Bij het afsluiten van een volgend contract zal ik de olifant in de ogen kijken. Nu rest mij niets anders dan een paar maand een slecht uitzicht. -
Jul 28, 2014 om 16:55Contact met Vodafone glasvezelBeste Acoma,
Ik ben op mijn oude adres uitgeschreven. Het probleem is erg makkelijk te verklaren en staat ook in mijn vorige reactie. Ik heb een nieuw Abonnement welke de eerste 6 maanden € 34,95 kost. Vodafone factureert echter geen €34,95 maar €60,-.
Vanwege al het werk wat ik er mee heb gehad heb ik een extra credit gekregen van €20,-. Deze bedragen zijn niet goed ingevoerd en door het stugge karakter van Vodafone zal dit waarschijnlijk ook niet gebeuren.
Al met al heel vervelend en heel veel werk. Ik heb ontelbaar veel mails gestuurd / ontvangen. Ik heb waarschijnlijk al meer dan 20 keer telefonisch contact met ze gehad maar er gebeurd helemaal niets. Ik heb schriftelijke bevestigingen dat ik gelijk heb ik heb al zo vaak excuses voor het probleem gekregen maar lost niets op als de basis niet goed is. Men verzaakt het om deze basis goed te zetten.
Ik zit er momenteel sterk aan te denken om alle ontvangen mail op internet te posten. Dan kan iedereen zien hoe ze zijn en wat voor een moeite je moet doen om gewoon normaal een dienst van ze af te nemen.
Jij schrijft "Met die informatie kunnen wij misschien meer", ben jij ook een onderdeel van deze "fantastische" organisatie? Als dit zo is dan raad ik je aan om mij in jullie systeem terug te zoeken. Dan kun je zien dat inloggen op mijn Vodafone geen zin heeft.
Met vriendelijke groet,
Peter -
Jul 25, 2014 om 21:39Contact met Vodafone glasvezelDit zijn zeker geen activatiekosten. Mijn abonnement mag zoals overeengekomen de eerste 6 maand € 34,95 bedragen. Ze berekenen € 60,-. Het verschil tussen deze twee bedragen is lastig uit te leggen. Men begrijpt het zelf niet.
Momenteel zijn we er waarschijnlijk uit, ik heb gelijk gekregen en ik krijg creditnota's toegezonden. Toch ben ik heel bang dat komende maand weer ellende zal zijn, iedere medewerker van Vodafone welke ik heb gesproken kan me namelijk niet zeggen wat mijn maandlasten zijn. Zelf niet de medewerkers van de administratie. Wordt vervolgd.... -
Jul 13, 2014 om 13:35Vodafone glasvezel overstapVodafone glasvezel is een bedrijf dat zonder enige sturing opereert. Personeelsleden worden niet gecontroleerd en ze reageren niet of heel slecht op klachten van klanten. Ik wil Vodafone niet geheel afbranden, dit bedrijf heeft zoals alle andere ook goede kanten. Hun sterkste punt is afdeling automatische incasso. Ze zijn daar heel goed in het afschrijven van bedragen welke niet zijn overeengekomen.
Overall kan ik je dus niet aanraden om met Vodafone glasvezel in zee te gaan. Als je abonnement eenmaal loopt gaat het wel goed maar voordat je abonnement loopt moet er vanaf jouw zijde flink wat water bij de wijn.