Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: aaltje888
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Sep 30, 2014 om 11:48Ik wil graag een webwinkel![quote=tenormin schreef op woensdag 13 aug 2014, 16:23]En dank zei hem die chat corner. Is personeel voor nodig; een zit de hele dag "te l*llen". Plus, ook heel belangrijk om je site gelikt te houden, telefoon onmiddellijk beantwoorden. De "zoveel wachtenden voor u" zijn dodelijk.
Haha :) Njah zoals ik nu al merk is het voor mij onmogelijk om mij echt veel op de support te focussen. Aangezien ik ook nog mijn winkel in mijn beheer heb kan ik niet iedere keer standby staan voor vragen via een chat. :P Al denk ik wel dat ik niet al teveel vragen zal binnenkrijgen... maargoed ;) -
Sep 30, 2014 om 11:44Casino spamIk had ook vaak last van spam, waaronder veelal casino en spam met Japanse tekens, totdat ik gebruik ging maken van SpamAssasin en het werkt voortreffelijk. Je kunt het overigens zo voor je e-mail instellen: SpamAssasin instellen voor mijn mail
-
Sep 30, 2014 om 11:37computermuis hapertJe kunt ook altijd even kijken of het probleem echt bij de muis ligt? Eerst een andere muis proberen en als het aan de muis ligt kun je een nieuwe kopen?
-
Aug 13, 2014 om 21:09Ik wil graag een webwinkel![quote=tenormin schreef op woensdag 13 aug 2014, 16:23]@lieve aaltje888, als je nu al ons allemaal gaat beantwoorden heb je helemaal geen tijd meer om zelfs maar aan je webwinkel te beginnen, haha
Haha :) ik ben enthousiast en leer graag van de mensen met ervaring :) Heb niet alleen al verschillende systemen gehoord, maar ook diverse aspecten waar op gelet moet worden ( enorme waslijst :p ).
Natuurlijk is een professional een optie, maar waarom stoppen dan zoveel mensen met hun webshop? Terwijl er een top-webshop gemaakt is verkijken veel mensen zich op de hoeveelheid werk en toewijding?
Zelfde als bij mijn winkel... Ik krijg niks kado, ik moet het juist verdienen...iedere keer weer.
Groetjes ,
Aaltje -
Aug 13, 2014 om 15:36Ik wil graag een webwinkel![quote=czar schreef op woensdag 13 aug 2014, 15:22]
Als je 100 klanten hebt gehad op je webshop en daarvan zijn er 3 ontevreden, dan tref je 3 negatieve reacties aan op het internet en 1 positieve. Zo werkt dat bij webshops.
Ja :( oftewel methode vinden om klanten te stimuleren om een review achter te laten? -
Aug 13, 2014 om 15:09Ik wil graag een webwinkel!Dag tot15karakters,
Ik wil juist graag betrouwbaarheid uitstralen, ik begrijp dat je snel negatieve reacties kunt krijgen, maar ik denk dat ik gewoon een sterk merk op wil bouwen. Als iemand negatief is dan wil ik juist graag weten waarom en of ik een passende oplossing kan verzinnen.
Een extreem geval:
Kijk bv naar Zalando, mega omzet, gigantische adverteer kosten en een perfecte webshop, maar bekijk eens hoeveel negatieve reacties ze hebben op bv thrustpilot...Je zou bijna denken dat ze niet kunnen bestaan... Zo wil je het niet, het moet voortkomen uit positieve reacties, maarjah je kunt niet altijd iedereen tevreden houden :( maar laten zien dat ie oplossingen biedt is ook een stukje professionaliteit lijkt mij?
Groetjes,
Aaltje -
Aug 12, 2014 om 20:35Ik wil graag een webwinkel![quote=czar schreef op dinsdag 12 aug 2014, 19:47][quote=aaltje888 schreef op dinsdag 12 aug 2014, 19:17]
De vraag is alleen, wordt het dan niet te makkelijk voor de klant om een vraag te stellen?
Het is als klant een enorm fijne ervaring, schept veel vertrouwen.
Zelfde geldt voor het geval de klant bijv. om 21 uur een vraag stelt via de mail, hij een half uur later al antwoord heeft. Dat verwacht een klant niet en dat maakt echt indruk.
Je kunt ook koopavonden instellen, zodat je bijv. tot 21 uur bereikbaar bent per mail/telefoon/chat.
Hoeft niet elke dag natuurlijk.
Haha :) Jah, het lijkt me ook prima service :) maar een ware kwelling :P
Een goedlopende webshop lijkt me al full-time non-stop aan het werk... waaronder lange dagen maken... daar zou nog eens bij moeten komen dat je op ieder moment een mailtje via je telefoon binnenkrijgt zoals: "Goh, hebben jullie toevallig product X nog in maat L? ". (20 x op een dag)
Ik begrijp wel dat je dan indruk maakt als je zo laat nog even een e-mail terugstuurt... maar als ik zelf om 21:00 een mail verstuur naar een webshop dan verwacht ik geen mail terug voor 13:00 de volgende dag. :P Maarjah misschien ben ik daar ook wel heel gemakkelijk in.
Groetjes -
Aug 12, 2014 om 19:17Ik wil graag een webwinkel![quote=tenormin schreef op dinsdag 12 aug 2014, 18:44]Mijn zoon heeft al jaren een webwinkel (niet voor particulieren); daar kan men ook direct chatten, best wel handig; krijgen zijn klanten gelijk antwoord.
De vraag is alleen, wordt het dan niet te makkelijk voor de klant om een vraag te stellen? Kan me voorstellen dat dan iedereen ff snel een vraag gaat stellen.
Groetjes,
Aaltje -
Aug 12, 2014 om 17:58Ik wil graag een webwinkel![quote=manwijf schreef op maandag 11 aug 2014, 13:30]Op heel veel websites (ook van grote bedrijven) zoek je je soms gek naar een contactadres. Gewoon een emailadres om een vraag te stellen of een opmerking te plaatsen. Ik wil daarvoor geen heel formulier invullen. Ik geef geen privegegevens om alleen een vraag te stellen. Geef ook niet alleen een verwijzing naar Face-book. Die heb ik bv niet. Dus duidelijk op de homepagina waar je terecht kunt voor zeg maar de klantenservice. Op deze manier kom je er gelijk achter wat er onduidelijk is op de website en voorkom je retourzendingen.
Dag manwijf,
Ik heb zelfs ergens gehoord dat de contactgegevens hetzelfde moeten zijn als op mijn Google+ account? En dat je deze in hetzelfde formaat op je website moet staan .. Ook weer om beter gevonden te worden? Geen idee of dit een fabeltje is :p
Groetjes,
Aaltje -
Aug 12, 2014 om 08:32Ik wil graag een webwinkel!@holpen,
Daar heb je veel duidelijke punten!
Het moet ook niet de bedoeling zijn dat het mijn vaste winkel schaadt :(
Ik ga er allereerst eens even goed voor zitten en een plan opzetten hoe ik alles ga aanpakken.
Groetjes,
Aaltje