Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: ac1
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
May 4, 2012 om 16:29Groupon levert nietOpeens gaat t heel snel...
Kreeg bericht dat het apparaat is overgedragen aan GLS.
Dus vanaf morgen kan het bezorgd gaan worden.
Gelukkig! Hopelijk bij jullie ook. -
May 4, 2012 om 13:03Groupon levert nietJh01:
Ik ben erg benieuwd, fijn dat je t hier even hebt neergezet.
Ik geef het ook nog 3 weken een kans en anders wil ik ook mijn geld terug.
Waar ik benieuwd naar ben: Zijn wij met dit groepje de enige van de minimaal 200 mensen die zitten te wachten erop en er moeite voor doen om info te verkrijgen? -
May 3, 2012 om 14:05Groupon levert nietEn weer eens gebeld want het was onbekend bij welke grens ze lagen.
Afijn onbekend bij de klantenservice en uiteindelijk kreeg ik door dat ze volgende week bezorgd zouden gaan worden... ik hoop dat ze gelijk hebben... maar moest er erg om lachen...de zoveelste keer dat ze over 2 weken geleverd zouden worden....krijg haast nog lol voor 500 euro ;)
Iemand anders nog gebeld? -
Apr 27, 2012 om 23:55Groupon levert nietZe liggen nu bij de douane zeggen ze en ze verwachten dat dit de komende dagen nog niet veranderd.
-
Apr 27, 2012 om 12:36Groupon levert nietVia twitter GROUPON erop aanspreken.
Ze adverteren daar met hun nieuwste aanbiedingen en ook jullie berichtjes zien erg veel mensen en is dus de enige manier waarop ze reageren.. misschien dat jullie dit ook kunnen doen?
Afwachten hebben we denk ik al genoeg gedaan.... toch?
ACTIE! :) -
Apr 26, 2012 om 17:58Groupon levert niet[quote=groupon.nl schreef op donderdag 26 apr 2012, 17:45]Beste Grouponner,
Wat vervelend dat je problemen hebt met Groupon. Op deze website kunnen wij klachten niet afhandelen zoals we dat zouden willen. Graag wil ik je daarom doorverwijzen naar onze klantenservice. Zij zullen je zo snel mogelijk helpen. Je kunt contact met ons opnemen via info@groupon.nl of telefonisch op 020 435 0369.
Met vriendelijke groet,
Sabine - Groupon
Beste Sabine,
Telefonisch hebben we al diverse keren contact gehad zoals je hierboven bij de teksten kan lezen en info@groupon.nl ook
Helaas heeft dat echt tot nu toe geen nut gehad. Ook via Twitter heeft geen nut.
Jullie betreuren de gang van zaken, maar doen er niets aan om ons toch op de hoogte testellen.
Laat de klant weten wat jullie hebben gedaan om info te verkrijgen.
Ik heb zelfs van te voren gevraagd of de firma een bekende van jullie was en of t safe was om via hen te kopen.
Ik verwacht dat t allemaal wel goed komt en het apparaat zeker gebracht zal worden, maar de communicatie van Groupon naar de klant toe is niet meer dan "sorry we kunnen er niets aan doen" en "betreuren de gang van zaken en we gaan t uitzoeken" en "belt u over 2 weken nog eens"
2 weken later weer en weer.
"we gaan er achteraan en we doen een mail naar alle kopers die zitten te wachten" na een maand nog niets.
Dat iets uitloopt en anders gaat dan verwacht is niet te voorspellen en kan gebeuren... maar we worden niet serieus genomen door groupon.
Zo lang wij niets vragen horen we niets en als we vragen krijgen we standaard antwoorden.
Jullie hadden gewoon een mail eruit moeten doen of laten doen door die firma toen jullie wisten ( of zij wisten) dat t tegen zat met levering.
De klant waardeert dat en stemt haar of hem tevreden.
Deze gang van zaken maakt de klant niet vrolijker.
Als je dan ook ziet dat diezelfde firma bij andere dagdealaanbieder gewoon weer een aanbieding doet van dezelfde apparaten en levertijd 18 dagen getuigd van zeer weinig respect naar de kopers. -
Apr 26, 2012 om 16:27Groupon levert nietOok hier hetzelfde probleem.
Van wacht u nog 2 weken en bel dan nog eens terug ( 2 keer)
tot we zijn afhankelijk van onze partner en doen ons best om jullie goed op de hoogte te houden.
Ze hadden het 4 weken geleden al dat er een mail uit zou gaan naar de klanten wie nog wachten op het apparaat om uit te leggen waarom het nog even zou duren.
Toen waren de apparaten nog onderweg van China naar Belgiƫ en dan moest t nog naar Nederland worden gestuurd.
Op mijn laatste mail hebben ze helemaal niet meer gereageerd.
Ik wil niet mijn geld terug ik wil het apparaat.
Wisten jullie dat dezelfde firma 2 weken geleden of vorige week bij een andere dagdeal ( niet groupon) t zelfde produkt verkocht met erbij:
Geleverd binnen 18 dagen!
Terwijl er nog zeker 200 mensen wachten ( al 8 1/2 week)
Via Twitter reageren ze tenminste nog.
Dus wil je wat weten..doe dat via Twitter.