Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: adslben
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Nov 2, 2011 om 22:29ZIGGO TELEVISIE NIEUW ABONNEMENT per 1 september 2011Ik heb sinds 1 september veel last van CI+ errors en artifacts.
Buren ook, bij 2 van de buren is een monteur geweest en de kabel in de grond zou slecht signaal geven.
Ik stuur deze mail:
Sinds Ziggo meer HD doorgeeft heb ik extreem veel last van artifacts, bevroren beeld, zwart beeld voor een seconde, ci+ error-04. Alles kabels zijn met kabelkeur en TV staat direct bij aansluitpunt. Nu hebben mijn buren hier ook last van en een buurman (xxxx voorhout) heeft een Ziggo monteur langs gehad en daar is de kabel niet goed, aangezien er meerdere mensen zijn met dezelfde problemen is de kans groot dat de kabels naar de andere huizen ook slecht zijn. Wellicht handig om bij mij ook eens te meten en gelijk 2 vliegen in een klap (2 kabels in een keer) te (ver)vangen. Op een avond tv kijken komt het soms 15 keer per uur voor en soms 5 keer maar te vaak dus. Ik heb een Sony KDL-40EX600 met laatste firmware M8.727 en heb een CI+ module. smartcard al uitgewisseld met andere. dus in huis alles al getest (werkt zelf als field service engineer dus troubleshooten is dagelijkse kost)
Krijg dit antwoord:
Ten eerste wil ik u bedanken voor de duidelijke mail. U heeft een zeer goede beschrijving gegeven met betrekking tot u installatie en apparatuur.
Om u probleem op te lossen wil ik u vragen telefonisch contact op te nemen met Service+. Dit is een extra service van ziggo. Deze dient vooraf toch uit te sluiten dat het probleem niet binnenhuis veroorzaakt wordt. Indien dit het geval is wordt u doorverwezen naar ons. Er wordt een no cure, no pay regeling aangehouden.
Dus of ik 65 per minuut wil uitgeven omdat Ziggo een slecht product levert...
Ik weer reageren
Het lijkt mij niet nodig om Service+ in te schakelen. ik heb getest met 2 tv's met de ziggo CI+ module met een externe decoder (humax hd) en het is alleen met digitale tv vooral de HD kanalen. op SD soms errors. analoog geeft geen problemen. Ik ben niet van plan 65 cent per minuut te betalen om iemand aan de lijn te krijgen die een lijstje opleest wat ik nu allemaal al genoemd heb en gedaan heb. U levert een product wat stoort dan lijkt het mij vreemd om te betalen, ik heb immers geen hulp nodig met kabels aansluiten of de tv instellen. (alle diensten die Service + levert doe ik zelf al) De problemen zijn ook erger geworden sinds 1 september, daarna heb ik dus al de bekabeling aangepast met (dure) kabelkeur kabels wat niet heeft geholpen. Ik wil best bellen naar de klantenservice om de klacht te melden maar niet voor dat soort hoge bedragen.
Krijg dit als antwoord:
In verband met wijzigingen aan onze zenderpakketten mist u een aantal zenders. Om deze weer terug te krijgen dient u uw decoder of TV met CI+ module te resetten naar fabrieksinstellingen. Hierna dient u de decoder opnieuw in te stellen.
Hierna zullen de zenders weer verschijnen.
Sjonge jonge wat een stelletje.......
En dan ook nog het grapje dat ik straks veel meer moet gaan betalen om alle kinderzenders te ontvangen.
Kost nu 3,95 per maand en om straks dezelfde kinderzenders te ontvangen moet ik TV Extra nemen. En ik wil al die zenders NIET. Ik wil alleen voor mijn kids reclame vrije tv.
Ik ga in ieder geval per 1-12 naar TV standaard en Internet Basis. 10mb is zat. en dan download ik wel dora/diego en al die kinderprogramma's
Gaan ze aan mij ruim10 euro per maand minder verdienen.
Hoe moeilijk kan het zijn in bijna 2012 met de CI+ /digitale technologie om iedereen zelf zijn pakket te laten samenstellen?
PS in Katwijk heeft ziggo zelfs kabels in een hele straat door de lucht hangen als waslijnen.