Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: aerox
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Jan 18, 2012 om 14:01Plots geen internet verbinding meerIk zou aan iemand vragen of ze even hun laptop op jou netwerk kunnen aansluiten. Dan weet je gelijk waar het probleem ligt. Als het bij jou pc is kan het vanalles zijn. Als het aan je modem/router ligt kan je ook een knopje aan de achterkant 10 sec indrukken en dan gaat ie op de fabriekinstellingen terug, dan moet je em weer zelf instellen als je dat lukt. Soms helpt dat en als je er helemaal niet meer uitkomt zou ik gewoon apple bellen.
-
Jan 17, 2012 om 12:52Word ik genept?Als ik het goed begrijp moet u wel geteld 2 weken wachten. Wat een ramp. Als de jas naar het buitenland moet vind ik 2 weken heel erg snel. Ik zou eerst maar even afwachten en de winkelier de kans geven het op te lossen als dat niet lukt kunt u geld terug vragen.
-
Jan 13, 2012 om 18:16Collegegeld retourStuur gewoon een aangetekende brief waarin je een reactie wilt over het teveel betaalde lesgeld. Dat je de school de schuld geeft voor het niet halen van bepaalde datums vind ik een zwaktebod. Als studeren zo makkelijk was zou iedereen het wel doen. Dat je tegengewerkt word door leraren enz enz hoort er gewoon bij en heeft iedereen last van. Je moet je nooit door die schoollui aan het lijntje laten houden en het gewoon steeds hogerop zoeken. Dat de school je niet in de zomer hielp vind ik niet vreemd, een scriptie begeleiden in de zomer is nog wel ff iets anders dan een tentamenherkansing.
-
Jan 5, 2012 om 15:56KLM-vlucht wijzigen onmogelijk?U heeft 4 tickets voor ongeveer €2000,-. Dit is spotgoedkoop en waarschijnlijk gebaseerd op de periode waarop u vertrekt. De KLM zal weinig zin hebben u te laten verplaatsen naar een periode waar ze de stoelen voor een hogere prijs kunnen verkopen. Zoals eerder gezegd lees de kleine lettertjes voordat u KLM gaat zwartmaken.
-
Dec 30, 2011 om 18:46artikel terugbrengenHeeft ook te maken dat klanten tasjes met daarin artikelen van elkaar stelen en dan via de winkel geld proberen te krijgen. Wanneer men dan om naam en adres vraagt heeft men nog wat achter de hand wanneer klanten aangeven dat hun tasje is gestolen.
-
Dec 24, 2011 om 12:27winkel levert niet voor de afgesproken prijsVreemd verhaal, als een winkel je uitmaakt voor oplichter dan ga je toch niet meer terug. Helemaal niet als je maar 8% voordeel krijgt. Daarnaast snap ik niet waarom u zo doordramt, de winkel heeft blijkbaar een fout gemaakt. Accepteer dat dan ipv ze perse een poot te willen uitdraaien in uw voordeel.
-
Dec 21, 2011 om 19:02Vente-exclusive.com - garantie kledingIn principe heeft u recht op een goed product het is alleen wat kan je verwachten van een broek die 25,-euro kost. Een broek in die prijsklasse zal niet maanden meegaan en lijkt me normaal dat je snel slijtageplekken ziet. Je moet zo zien u heeft eigenlijk gelijk maar niemand stapt naar de rechter voor 50euro en dan nog kunt u afvragen wat je moet verwachten als je die goedkope dingen koopt.
-
Dec 21, 2011 om 18:36Geschil levering goeimodeConsumenten denken altijd dat een winkelier geen fouten mag maken bij het prijzen van een product. Wanneer een jas 0,0 kost snapt iedere jan lul dat er iets niet goed is gegaan. Wanneer het duidelijk is dat de prijs niet klopt hoeft de winkelier niet te leveren. De regel waar u denkt recht op te hebben is alleen wanneer bijvoorbeeld 24.95 ergens op staat en het eigenlijk 29.95 ofzo. Het geeft weer goed aan wat voor mentaliteit u heeft dat u de webshop een poot uit wil draaien.
-
Dec 14, 2011 om 13:02mag mediamarkt hondje op straat opknopen?Ik vind uw reactie ver buiten alle proporties. De consument van nu lijkt wel alle realiteitszin verloren.
De klant is koning maar enkel als deze zich ook koninglijk gedraagd. -
Dec 5, 2011 om 22:10eerst prijs verhogen dan korting gevenIk werk zelf in de kledingbranche en kan je verzekeren dat dit heel regelmatig gebeurt en dan vooral bij de concerns. Er is tegenwoordig het hele jaar door korting of aktie en beetje snuggere consument moet doorhebben dat dit eigenlijk niet kan. C&A, Missetam en al die concerns laten hun kleding 4 soms 5x over de kop gaan. Daarom komt het zogenaamd al afgeprijsd de winkel in en dat maakt geen donder uit want ze maken toch nog heel veel winst op het artikel. Zelfde geldt bij wat de ts verteld, Er komen nu nog steeds nieuwe artikelen winkels binnen maar de consument denkt ze gaan binnenkort afprijzen dus ik wacht wel en zodoende komt het zogenaamd 'afgeprijsd' de winkel in. Het kan ook zijn dat het artikel onder de adviesverkoopprijs in de winkel is gehangen en nu wel tegen de originele prijs word afgeprijsd. Met deze manier van werken hebben de concerns bijna alle kleine winkeliers weggedrukt en het verbaasde mij eerlijk gezegd dat nooit iemand door had dat ze constant in de maling werden genomen als ze bij c&a, etam, promis ,m&s enz liepen te kopen.