Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: afao151
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Feb 24, 2018 om 20:28T-Mobile ThuisHeb eerst Vodafone thuis gehad overgegaan. Naar T Mobile thuis. Wi fi is zeer slecht geworden
haalde meestal geen 20/20. Nieuwe computer gekocht maar dat was het dus niet. Draytek vervangen, probleem is gebleven. Fritz box repeater erbij . Geen resultaat. Abonnement verhoogd naar 100/100 komt iets hoger maar meestal maar een derde van de 100/100 valt steeds weg. Nu hebben ze een upgrade gedaan waardoor het geluid op de tv ook nog hapert. Monteur bij de tv gehad.
zit hem in de glasvezelaansluiting zeggen ze. Door het steeds ook extern laten checken wordt dit een duur abonnement. Zag iets van KPN WiFi voorbijkomen. Maar T mobile heeft dus ook deze problemen. Guidion heeft er ook genoeg van heb ik het idee. Zijn hier al heel vaak geweest en zeggen boven de 10/10 is voldoende. Volgens mij is de Draytek het probleem.
zie op internet deze storingen ook voorbijkomen. Opzeggen is natuurlijk een mogelijkheid maar ik heb het liever opgelost. Weet iemand wat de oorzaak zou kunnen zijn, -
Jul 13, 2013 om 14:30Vodafone ThuisIk herken mij heel goed in dit verhaal. Mijn radio hapert al vanaf het begin dat ik glasvezel heb van Vodafone. Ze komen bij de klantenservice niet verder dan met een standaard verhaal en lachwekkend soms met een verhaal dat helemaal niks met deze klacht te maken heeft.
Soms moet je lachen om de belachelijkheid van het antwoord. Goed ze komen wel van verschillende bedrijven en komen niet verder dan het modem vervangen. De laatste monteur kwam niet verder dan de voordeur. Nu moet ik erbij zeggen dat om problemen te voorkomen ik alles door Vodafone heb laten aanleggen. Moeten ze in de centrale oplossen zegt hij. Ook is de klant zelf vaak de schuldige zeggen ze bij de klantenservice moet ik maat nieuwe kabels kopen of de radio vervangen of laten repareren. Als ik zeg dat alles al gecontroleerd is en dat is zo dan geloven ze je niet en beginnen ze weer met hetzelfde volgens mij uit een boekje geleerd verhaaltje. Vreemd is dat ik in de buurt niet de enige ben en vorig jaar is het een keer opgelost geweest maar begon het weer. Vreemd genoeg belde de KPN mij daar toen over misschien uit naam van Reggefiber..
Goed zolang men bezig blijft is er nog hoop.
Nu verloopt mijn contract en ik had via mail gevraagd om een nieuw jaarcontract maar er tevens bijgezegd dat ik wel verwachte dat het probleem met de radio werd opgelost.
Mijn vrouw werd gebeld en een nieuw jaarcontract kon wel op basis van € 34,00 voor een half jaar en € 54,00 na dit halfjaar. Ik moest dit wel aanvragen via een origineel formulier.
Omdat ik niet wist welk formulier heb ik gebeld hoe ik dit verder moest doen. Ja sommigen van ons zeggen het wel toe bij bestaande klanten maar het kan niet want u bent al klant. Waarom zeggen jullie het dan. Ja excuus maar het gaat om nieuwe klanten die wij binnen willen hebben en bestaande klanten interesseerd ons helemaal niet. Mijnheer zegt de medewerker het is toch bij ieder bedrijf zo dat ze klanten willen binnnenhalen. Maar mijnheer zeg ik anders wordt het een maandcontract en nu wil ik een contract voor een heel jaar. Geen aansluitkosten voor jullie, geen nieuwe modems, geen installatiemonteur. Als ik weg ga missen jullie een klant. Wat schiet je daar mee op dan. Bovendien is het motto. Je afspraken nakomen. Toegezegd is toegezegd.
De medewerker van de klantenservice deed mij een voorstel, oude abonnement opzeggen. Dan nieuwe aanvragen op jaarbasis. Modems en de hele ratteplan terugsturen. Dan na 5 weken kreeg ik een nieuwe aansluiting met nieuw e mail adres, nieuwe modems en alles wat daarbij hoort. Wat kost dat wel niet. Is toch geen oplossing. Anders kon het alleen voor € 54,00.
Wat voor compensatie krijg ik voor een stotterende radio gedurende een heel jaar. Oh deze staat niet bij onze compensatie-regelingen. Dus niks.
En die 5 dagen regeling kun je ook wel vergeten.
Ik verwacht van Vodafone een goed werkende installatie en afspraken na te komen en geen bla bla verhalen waar ik niks aan heb. Is dat nu zo moeilijk.