Antwoorden gegeven door: alex08
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
May 29, 2009 om 15:37wat doe je tegen onterecht "geƫind geld door Ziggo
Per 1 september 2008 heb ik mijn telefonie- en internetabonnement opgezegd. Ziggo heeft het netjes bevestigd, maar vervolgens toch het abonnementsgeld van september en oktober geind + extra geld dat ik niet kon thuisbrengen. Ook veel gebeld en geschreven, nooit een reactie. Zelfs aanmaningen ontvangen, daar hebben ze dan wel weer tijd voor. De kunst is om vol te houden en alleen te betalen wat terecht is, dus automatische incasso stopzetten en alles per overschrijving regelen, dus zelf via de bank het geld storten op rekening van Ziggo. Daarbij het teveel betaalde met terugwerkende kracht tot eind januari zelf alvast verrekenen in je betalingen aan Ziggo. Als je betaling afwijkt van wat Ziggo eist per brief of aanmaning: netjes motiveren in een brief (niet aangetekend, dat kost je nog meer geld), dan zit je altijd goed. Je moet het zelf regelen, want als je op Ziggo moet wachten, kan het nog wel even duren. Als je betalingen kloppen, kunnen ze niets beginnen.