Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: alinette
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Dec 23, 2009 om 12:47kan bonprix dit zomaar maken?Ik heb ook al slechte ervaringen met Bonprix (wilden dat ik betaalde voor artikelen die teruggezonden waren). Ik heb het uiteindelijk kunnen regelen (niet betalen) maar zal nooit meer iets bij hen bestellen. Overigens wil ik hier nog op 2 zaken wijzen:
1. Bonprix is geen lid van de Nederlandse Thuisorganisatie..... Dus er valt bij problemen alleen maar met medewerkers van Bonprix te onderhandelen....
2. Bij alle postorderbedrijven waarmee ik ervaring heb (Wehkamp, Otto, Neckermann, Heine, Klingel) betaal ik achteraf, nooit vooruit....
Ik reken af wat ik behoud samen met vervoerskosten en dat gaat natuurlijk prima: je hoeft nooit op je teveel betaalde geld te wachten.
Groeten, Alinette