Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: amelleke
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Apr 10, 2006 om 16:14Gez**k met speedlinq nog niet voorbij!Ik heb restitutie ontvangen, werd verrekend met de 13 maand!! Maar waar die vandaan komt. Dan zit ik nog altijd moet 80 belkosten voor een probleem dat makkelijk de eerste belronde verholpen had kunnen worden. Het geld dat na opzegging van mijn rekening is afgeschreven, heb ik nog steeds niet ontvangen. Ondertussen wel weer 7 euro aan belkosten kwijt, om Speedlinq op hun fout te wijzen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-
Mar 3, 2006 om 13:45contractsduur speedlinqNog 1 ding, het staat wel in de voorwaarden dus je hebt er wel voor getekend. Of maakt dat niet uit.
-
Mar 3, 2006 om 13:40contractsduur speedlinqIk heb hetzelfde probleem! Was erg verbaasd en direct gebeld hoe dit kan. Ze verteld mij dat de Opzegtermijn als extra maand aan het contract wordt geplakt!!! Natuurlijk was ik het hier niet mee eens, maar wat doe je er tegen. Aangezien ik een nieuwe provider heb, kost mij dit dubbel!! Omdat ik vorig jaar een maand zonder internet heb gezeten, is dat gecrediteerd met de 13e mnd. Er is dus geen bedrag afschreven maar verrekend met het bedrag dat ik tegoed had. Kan ik dat bedrag terug vorderen????En hoe?
-
Feb 23, 2006 om 16:10??Internetprovide??
Ik ben ( helaas ) nog een maand lid van Speedlinq en heb daar geen goede ervaring mee. Toen de aansluiting niet goed werkte, heeft het een maand geduurd voordat de technishce helpdesk erachter was dat het aan de modem lag ( wel niet wel niet spel ). Telefoonkosten waren 75 euro!!!!!! Het duurde daarna nog een week voordat het opgelost was. Maand zonder internet is wel gecrediteerd. Volgende punt: lees goed de voorwaarden opzegtermijn is een maand. Dat is normaal totdat blijkt dat die aan je minimumduur van 12 mnd wordt geplakt. Je betaald dus een 13de maand aan abonnementskosten. ??????? Kan dit eigenlijk wel?