Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: amsterman
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Jul 11, 2012 om 18:00Klachten ProAssistBeste timfelix,
Het is natuurlijk onzin wat je zegt. Een folder over en product is er niet voor niets, maar om de consument te informeren. En in dit geval misleidt Pro-Assist de consument.
Ik begrijp dat je voor pro-assist werkt en dat je het imago probeert te reden, maar dat gaat niet lukken.
www.plaatjesdump.nl/upload/ab772aea062176c69f9768e8eb688234.jpg
www.plaatjesdump.nl/upload/5162fd143330e27629d93b4df4eed4e2.jpg -
Jul 11, 2012 om 17:01Klachten ProAssistBeste timfelix,
Ik dacht dat dit een site was voor consumenten?!
Als je de voorwaarden zo goed kent, ken je vast ook wel de folder waar in staat dat je een iPhone krijgt als vervang toestel. In woord en beeld. Helaas kan ik niks uploaden hier. Maar ik kan hem aan je mailen. -
Jun 2, 2012 om 20:44Klachten ProAssistHet staat 'zwart op wit' in de folder. De tekst in de folder moet overeen komen met de voorwaarde. Een advocaat zou dit misleiding noemen.
Ben jij soms van; ProAssist 'The service company'
Ik moet heel hard lachen om die pay off!! -
Jun 2, 2012 om 20:08Klachten ProAssistAls je een Iphone koopt in een Apple store en ze hebben het over een leentoestel verwacht je ook een Iphone als leentoestel. Op de folder van T-mobile,-over deze verzekering- staat ook een foto van een Iphone. Dus verwacht je ook een iphone.
In de folder staat letterlijk dat je een Iphone als leentoestel krijgt.
Dus timfelix; wat jij schrijft is niet volgens de folder van T-mobile. -
Jun 2, 2012 om 15:18Klachten ProAssistOok ik heb een slechte ervaring met Pro-Assit
Ik heb een Iphone en het vervangende toestel wat ik kreeg was géén Iphone. Als je een vervangend toestel belooft moet het wel een Iphone zijn. Ik betaal daar toch voor.
Ook hier (bij Kassa) al eerder geschreven; je denkt een verzekering af te sluiten bij T-mobile (door tekst en opmaak folder), maar dat is helemaal niet zo. Dat is misleiding. Tekst in folder van T-mobile en algemene voorwaarde Pro-Assist komen niet overeen.
Volgens de Genius Bar van de Apple Store Leidseplein was het toestel niet meer te reparen. Toch wide Pro-Assit het repareren. Wie liegt hier: Apple Store Amsterdam of Pro-Assist??
Schriftelijk schade formulier ingevuld met rapport Apple store, maar na 3 maanden nog geen reactie gehad van Pro-Assit. Maar dat schijnt normaal te zijn bij Pro Assist zij de dame aan de telefoon. Pro-Assist reageert nooit op schriftelijke schade meldingen??!!!??
Schade aan het toestel was een fabricage fout, dus niet eens mijn schuld.
Kreeg ook niet de indruk dat ze op een of ander manier het probleem wilde oplossen.
Mijn advies: Doe geen zaken met Pro-Assit.