Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: amvd
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Mar 20, 2019 om 10:32Klacht inzake claim afhandeling SGR/ANVR13 Nov. heb ik mijn claim ingediend. Zoals bij iedereen hier bleeft het hierbij. Daarna gebeld, gemaild en uiterst vriendelijk te woord gestaan maar ik moest geduld hebben. 2 Weken geleden een klacht ingediend via het klachtenkompas en de consumentenbond en heb reactie gehad. Ze hadden het allemaal druk, druk, druk maar mijn claim zou worden uitbetaald.Zie hier, reactie van SGR;
Wij hebben uw claim inzake TravelBird BV afgewikkeld.Hieronder treft u de berekening aan van het door ons uitgekeerde bedrag.
Ik denk nou hoe lang kan dat duren, 1 dag, 2 dagen? Inmiddels weer 2 weken verder en heb weer gemaild en ze vragen weer of ik geduld wil hebben. Ben een beetje bang dat SGR zelf in de problemen zit.