Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: andelr
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Oct 17, 2005 om 17:15ADSL Family WanadooNuttige info, dank je wel. Maar ik heb opgezegd, ik had het zo gehad. Schadeclaim ingediend, maar aangezien ze tochnergens op reageren. Ik zit nu bij Casema, via de kabel. Tot nu toe geen problemen.
-
Oct 11, 2005 om 17:28ADSL Family WanadooWanadoo is echt heel verschrikkelijk. Je komt ook niet verder dan " de eerste lijn" , waar-met alle respect- mensen zitten die alleen maar kunnen doorgeven. Iets oplossen mogen ze niet. ik heb mijn abonnement opgezegd. ik raad een ieder aan dit ook te doen. Stel dat een elctriciteits of waterbedrijf het zou pretseren 1 dag geen electriciteit of water te leveren, dan is Nederland te klein. Wanadoo kan het zich blijkbaar permitteren mensen maanden zonder internet te laten zitten. Vreselijk als je voor je bedrijf afhankelijk bent van Internet.......
-
Sep 26, 2005 om 17:24ADSL Family WanadooEn van KPN heb ik netjes een brief gekregen dat de lijn per 23aug is gesloten. de procedures zijn gevolgd .... alleen werkt het niet.
-
Sep 26, 2005 om 17:17ADSL Family WanadooAlles is al minstens 5 keer geinstalleerd en gede-installeerd. de livebox ook al gereset. Al uren aan de telefoon gehangen met de helpdesk. Bovendien stelt Wanadoo ook dat het aan hun kant zit. Maar verder dan dat gaan ze niet....... het is een klant-onvriendelijke organisatie.
-
Sep 26, 2005 om 16:59ADSL Family Wanadooalles is goed aangesloten: de computer geeft aan dat de computer goed verbonden is met de computer. Het probleem is de lijn van de Wanadoo naar mijn huis.