Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: andrace
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Nov 15, 2011 om 20:59Samsung Galaxy s2 reparatie Solid VisionOok ik heb als gadget liefhebber een contract afgesloten via studentmobiel in combinatie met een Galaxy S2.
Hiervoor heb ik met groot genoegen ruim twee jaar gebruik gemaakt van de Iphone 3G, hulde aan Steve Jobs !!!
Na een overweging tussen de Iphone4 en de Galaxy ben ik gezwicht voor het mooie grote scherm van de laatste.
Twee maanden probleemloos gebruikt, prettig toestel, en ik was echt overtuigd dat Samsung met dit toestel Apple de loef af zou steken.
Echter....mijn scherm begon langzaam in de linker onderhoek te verkleuren en dat ging van kwaad tot erger, na een week had ik een grote zwarte vlek in m'n scherm, en loopt de accu in een halve dag leeg.
Via de website van Studentmobiel contact gezocht met een Samsung servicepunt, die komen met het keiharde oordeel "drukschade" en dus absoluut geen garantie.
Ik ben geen newmedia liefhebber, dus eigenlijk een light gebruiker, soms een belletje en een berichtje, en dan drukschade op een touchscreen, die zijn daar toch voor gemaakt !!!???
De Vodafone winkel wilde mijn zaak niet behandelen omdat het contract via een webaanbieder afgesloten is, "maar wel bij vodafone".
Evenals bovenstaande reaktie's ben ik "tot aan het zielige aan toe" zeer zuinig op m'n toestel.
Dus, niet laten vallen, geen waterschade, niet in m'n broekzak en erop gaan zitten, bij elke twijfel liet ik de telefoon in de carkit en thuis hoog op de kast voor grijpgrage handjes van kinderen.
Ik vindt het daardoor ongelofelijk dat zo'n fabrikant hiermee wegkomt, we hebben het hier in mijn ogen over een zeer ondeugdelijk toestel, dat nou niet echt voor een klein prijsje over de toonbank gaat !!!!
Hoelang mag Samsung de consument nog zo belazeren..??