Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: andre77
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Nov 11, 2011 om 20:12Samsung Galaxy s2 reparatie Solid VisionBij mijn exact het zelfde probleem: 23-08-2011 een nieuw abonnemt afgesloten bij de Belcompany 22-10-2011 terug naar de Belcompany met problemen aan de telefoon.
De telefoon werd opgestuurd naar Solid Vision, en kreeg vandaag een telefoontje van de Belcompany dat de telefoon waterschade heeft aan de laadconector.
Er werd simpelweg gezegd dat het niet onder de garantie valt en ik de telefoon zelf maar moet laten maken bij een of ander telefoon winkeltje in de dorpsstraat, of anders bij Solid Vision.
Mijn telefoon is absoluut niet nat geweest en heb er zelfs bij de belcompany een orgineel hoesje bij gekocht om de telefoon netjes te houden.
De mevrouw bij de Belcompany was van mening dat ze er alles aan had gedaan en kon alleen maar met smoesjes komen over de eventuele toedracht van de waterschade; gebeld in de regen, luchtvochtigheid, zelfs tranpiratie bij het sporten kon de schade al veroorzaken! {met een hoes er omheen zeker!}
Ik heb na een tijdje heen en weer praten met deze mevrouw een tel.nr. gevraagd van een persoon die wat meer te vertellen heeft.
Deze persoon is voor rede vatbaar en gaat nu kijken of er een oplossing te vinden is.
Een week voordat ze de telefoon opgestuurd hebben, ben ik ook al bij de Belcompany geweest met problemen, toen werd er gezegd dat ik vanaf de samsung Kies site een update moest doen en dat dan de problemen waarschijnlijk opgelost waren. Niet dus, kabeltje aangesloten op de laptop en de telefoon werd niet eens herkend door het Kies progamma!
In de tijd dat ik de telefoon heb kunnen gebruiken ben ik ook 3 weken op vakantie geweest, waarin ik de telefoon amper heb gebruikt.
Hoop deze week een positieve reactie te krijgen van de Belcompany..............