Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: anitap
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Apr 6, 2019 om 23:03Agpo Ferroli dominaIk zou aan blijven dringen op een andere. Hier heeft er ook jaren een gehangen. Spontane wisselbaden tijdens het douchen, wat leidde tot levensgevaarlijke situatie met kleine kinderen. Minimaal 1x in de maand was er een storing. Na alle verhalen over de cv van Agpo ferroli maken wij ons druk over de algemene veiligheid. Zeker nu Vestia samen met Kemkens besloten heeft ze nog maar eens in de 3jaar te onderhouden en wetende dat een onsehoudsbeurt maximaal 10 minuten duurt.
-
May 21, 2012 om 10:41vertraging en blokkade provider SimpelIk wilde een klacht indienen, maar dan moet van te voren weer dokken, namelijk €50.00 . Alsof het me al niet genoeg kost!!
Belachelijke zooi die Simpel!!
Ondertussen klantenonderzoek ingevuld voor de klantenservice. Hoger als een 1 kwamen ze niet, omdat er geen 0 stond.
Weer een mail gestuurd naar ene Anna@simpel.nl maar ben benieuwd of er van haar wel een reactie komt. -
May 21, 2012 om 09:55vertraging en blokkade provider SimpelIk heb precies hetzelfde probleem, maar alleen doordat ik over mijn internet bundel zou zijn heen gegaan. Nu hebben we op de camping in Nederland gezeten en daar was geen bereik. Ik kan dus ook geen internet gebruikt hebben. Ik ben ondertussen al bijna 2 maanden afgesloten, maar heb zelfs geen enkele melding ontvangen dat ik over mijn bundel zou zijn heengegaan.
Ondertussen is mijn dochter er ziek geweest en is doordat ik niet naar de huisarts kon bellen en in de buurt niemand aanwezig was in het ziekenhuis beland, doordat een koorststuip bijna een uur geduurd heeft en ik uiteindelijk 112 heb gebeld.
Ik weet niet wat ik nog kan doen, na meer als 40 telefoontjes en 20 mailtjes nog steeds geen reactie. Als je belt krijg ik die storing ook te horen met het advies om meerdere malen per dag mijn telefoon aan en uit te zetten. Dit heeft na bijna 2 maanden nog steeds niets opgeleverd.
Ik weet het echt niet meer en heb gedreigd naar de geschillencommissie te stappen, alleen kost me dat ook weer een hoop geld, wat ik door het vele prepaid bellen op mijn zoon zijn gsm niet meer heb. Elk telefoontje kost me bijna €10,00 , vandaar. -
May 15, 2012 om 14:37SIMPELe problemenBij mij zijn de dreigementen uitgevoerd. Er bleek zelfs nog een tegoed van €5.00 te zijn voor internet. Het volledige bedrag is inmiddels al meer dan 3 weken geleden betaald voor de komende maand, maar helaas kan ik nog steeds niets. Telefoongesprekken leveren totaal niets op. Ik heb alleen deze telefoon en kan dus niemand bellen, sms-en. IK ben intussen al meer dan 50 euro aan beltegoed van mijn zoon kwijt en ben nog geen centimeter verder.
Ik wordt hier aardig radeloos van.