Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: anke_1
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Apr 16, 2004 om 12:34SCARLETMisschien moet u eens beter luisteren en lezen wat deze mensen over scarlet te zeggen hebben. Wanneer deze mensen daar slechte ervaringen over hebben kunt u die niet afdoen met zulke antwoorden. Het is al erg genoeg dat we slechte ervaringen hebben met scarlet laat staan dat we daar anderen niet voor mogen waarschuwen. Als u enige invloed heeft op het beleid van scarlet kunt u deze klachten beter serieus nemen en er iets aan doen. Want ik kan u 1 ding verzekeren niet alleen de reacties op internet gaan snel over de "professionaliteit" waarmee scarlet klanten benaderd en te woord staat mond op mond reclame doet het zeker zo goed. Ik heb de mensen die mij te woord stonden gewaarschuwd dat dit geen goede reclame zou worden. Keer op keer, want het is nog niet eens gemakkelijk om ze aan de telefoon te krijgen. M.a.w een gewaarschuwd mens telt voor 2 en als je door het bedrijf niet serieus wordt genomen dan doe je het via deze weg.
-
Apr 16, 2004 om 12:34SCARLETIk was op zoek naar deze vraag. Ik ben namelijk ook gebeld. Ik vroeg informatie waarna ik een brief krijg met een welkom en een bevestiging van mijn aanmelding. Ik klim in de telefoon, zijn ze niet te bereiken op dat nummer. Vervolgens krijg ik ze te pakken en zeg mijn aanmelding op. De vraag waarom beantwoord ik met dat ze onprofessioneel overkomen. Vervolgens krijg ik een brief dat mijnscarlet spaarstand is geactiveerd. Om deze te activeren moet je bellen, wat ik niet heb gedaan. Weer contact opgenomen, de man aan de andere kant reageert niet klant vriendelijk, ik inmiddels ook niet meer. Hij zegt dat de brieven elkaar gekruist zijn en dat ik over 2,3 dgn de bevestiging van de opzegging krijg. Ik wacht af. Wil mensen wel waarschuwen.