Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: anna777
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Apr 23, 2012 om 14:48bedrag retour vliegtuigtickets (belastingen) airfastticketsUitslag van mijn gevecht met groupon en airfasttickets:
GROUPON heeft bedrag wat ik voor vouchers betaald heb, teruggestort.
Creditcard maatschappij heeft na het aanspannen van klacht-procedure het resterende "belasting"-geld teruggestort.
GROUP claimed dat ze zonder enig probleem geld terugstorten als er problemen zijn -
Dec 29, 2011 om 18:09bedrag retour vliegtuigtickets (belastingen) airfastticketsAirfasttickets heeft geld gelijk afgeschreven nadat ik betaald heb via mijn creditcard.
Als ik het goed begrijp, heb je geen probleem meer omdat groupon alle gemaakte kosten van de vouchers je vergoedt, andere kosten had je niet.
In mijn geval heb ik gereageerd op bericht van Rianne van Groupon boven in deze boom.
Van groupon vroegen ze om reserveringsnummer. Dat heb ik gestuurd op 22 december. Tot nu toe geen antwoord. -
Dec 18, 2011 om 00:55bedrag retour vliegtuigtickets (belastingen) airfastticketsIk heb het gekocht op 4 oktober.
In Engeland zag ik een deal staan op 4 augustus 2011
In Duitsland was het of op 4 of 5 april 2011 voor 19 euro en onlangs voor 29 euro.
kijk naar de site:
http://de-de.facebook.com/airfasttickets.international/posts/227935543910699
http://www.vielfliegertreff.de/smarter-buchen/22014-groupon-19-euro-statt-100-euro-flugtickets-mit-ab-und-lufthansa-bei-airfasttickets-de-5.html -
Dec 18, 2011 om 00:07bedrag retour vliegtuigtickets (belastingen) airfastticketsDat zijn email-adressen wat ik heb:
info@airfasttickets.co.uk
rloukeri@airfasttickets.gr
panasupport@airfasttickets.co.uk
Met het reserveren van tickets ging het al niet goed daarom werd ik door Groupon praktisch meteen gestuurd naar de support airfastticket zelf
www.panasoft.gr is de homepage van de software leverancier. -
Dec 17, 2011 om 22:21bedrag retour vliegtuigtickets (belastingen) airfastticketsUpdate:
Het is mij alsnog steeds niet gelukt om de reis te annuleren. Op de site van Airfasttickets staat mijn ticket als actief. Bedrijf reageert niet op mijn mails.
ING creditcard heeft negatief gereageerd op mijn verzoek om geld terug te storten op mijn rekening.
"ING heeft van THY Istanbul maar 1 autorisatie verzoek ontvangen voor 108,54 en deze is door ING goedgekeurd op 2 november 2011."
...
"Uit de stukken die u heeft opgestuurd, blijkt op geen enkele manier dat het samen vliegen onderdeel uit van de boekingsvoorwaarden bij Airfasttickets. Dit bedrijf biedt u andere - niet rechtstreekse - vluchten aan, die voor u niet acceptabel zijn.
Wij kunnen het bedrag niet voor u terugvorderen, omdat niet is gebleken dat Airfasttickets zich niet aan de vooraf gemaakte afspraken heeft gehouden. U komt dus helaas niet voor terugbetaling in aanmerking".
...
Uit mijn mail-correspondentie lijkt het dat het een Grieks bedrijf is met een filiaal in Engeland. Software is gemaakt in Griekenland. Ik zie dat mails werden gecc naar Griekse email adressen.
...
Zo te zien kan ik helemaal fluiten naar mijn geld.
Heeft iemand een idee wat ik nu moet doen?
1. Volgens hun voorwaarden zou ik mijn ticket moeten kunnen annuleren. Ik wil restanten van mijn geld terug zien. Maar het annuleren lukt niet. Ze reageren niet.
2. Ik wil graag kenbaar maken dat het bedrijf niet deugt.