Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: anneke uit den bosch
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Jul 27, 2016 om 11:40ANWB webwinkelIk heb op 14 juni een bestelling gedaan en gelijkt betaald, jas idd niet leverbaar!
Betaald met creditcard (notabene van de ANWB), mailtje ontvangen dat binnen 10 dagen geld retour zou komen! Maar er kwam maar geen geld, ik ben gaan bellen, 35 minuten in de wacht!!!, daarna zei een mevrouw dat ik een mailtje moest sturen met mijn banknummer en dan zou het gestort worden! Want ze kunnen niet terugstorten naar een creditcard........dan moeten ze mij dat toch ook laten weten??
Mailtje gestuurd, maar 14 juli geen geld, retour, ik weer gebeld, aardige jongen aan de lijn, ging het uitzoeken nadat ik weer 30 minuten in de wacht had gestaan omdat het weer zo druk was zeiden ze op het bandje, er werd mij beloofd dat uiterlijk 19 juli het geld op mijn rekening zou staan. Het is vandaag 27 juli en ik heb nog geen geld retour ontvangen, ik hang nu weer aan de lijn, al 36 minuten!!!!!! ik word er gek van! ook op mail wordt niet gereageerd!!! Ik wil gewoon mijn geld terug zoals beloofd! De mail dat jas niet leverbaar was kwam al op 16 juni....
Hoe kunnen we dit oplossen?? of zou de creditcardmaatschappij mij hiermee kunnen helpen?