Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: annemieke janse
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Feb 18, 2011 om 15:03niets gezien van wk sprint in ThialfHallo na zoveel reacties wil ik toch ook nog even iets laten horen. Ik heb wel degelijk ter plaatse geklaagd. Een suppoost was het met me eens en had het nog niet eerder zo druk meegemaakt. Hij adviseerde mij naar de kassa te gaan. Dat heb ik gedaan, Ik wilde 1 mijn klacht uiten en 2 kijken of ik de staanplaatsen (die trouwens een verjaardagscadeau waren) kon omruilen voor zitplaatsen. Helaas was de weg naar de kassa afgesloten, althans ik werd door een beveiliger tegengehouden. Het was uitverkocht? Mij werd aangeraden om vanuit huis te reageren. Dat heb ik gedaan. Het antwoord vond ik niet bevredigend omdat er door Thialf gedaan werd alsof ik geen klacht had. Ik kreeg namelijk als bedankje voor mijn 'tip' de 2 kaartjes. Ik heb gereageerd dat ik dat een sympathiek gebaar vond, maar dat het me daar niet om te doen was. Een aantal van jullie vindt mij kinderachtig, maar ik vind mijzelf juist eerlijk. Tuurlijk had ik die kaartjes aan kunnen pakken maar dan had ik hen in het gelijk gesteld. Waar het mij om gaat, is dat ik wil weten of je iets kunt doen aan een klacht zoals door mij geuit. Als ik een apparaat koop en het is niet deugdelijk dan ga ik er mee terug naar de winkel om verhaal te halen. Ik heb nu niets gezien van een evenement waar ook voor betaald is. Kennelijk gelden daarvoor geen garanties.