Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: anteino
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Dec 30, 2012 om 21:17HTC werkt niet mee, wat te doen?[quote=swat1500 schreef op zondag 30 dec 2012, 20:41]U kunt in juridische zin niets van HTC eisen want u heeft uw telefoon immers niet bij HTC gekocht. Het aanbod van HTC is dus op zich genereus. U kunt van HTC niet verwachten dat zij u een beter toestel aanbieden of een toestel van een ander merk.
Bent u niet tevreden met de gang van zaken dan moet u bij de verkoper van het toestel zijn en dat is de BelCompany.
Komt u er met hen niet uit dan zult u naar de rechter moeten stappen en dan kunt u het beste advies inwinnen bij het juridisch loket.
Beste swat1500, bedankt voor je reactie. Je hebt daar wel een punt. HTC is de producent van het product wat niet goed werkt en is daarmee verantwoording verschuldigd aan BelCompany en niet direct aan mij omdat BelCompany me het toestel heeft verkocht. Het is dus redelijk makkelijk van BelCompany om te zeggen dat ik HTC zelf op mag bellen.
Maar bent u het niet met mij eens dat bij een abonnement waarvoor ik 48 euro per maand betaal ik een werkend toestel mag verwachten of een alternatief van minstens gelijke kwaliteit wiens verantwoordelijkheid het ook is?