Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: arjanm
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
May 21, 2012 om 17:47Ziggo heeft Live TV voor PC en Android teblet geblokkeerd@ZiggoWebteam.
Je stelt:
"Op dit moment zijn we nog bezig met het ontwikkelen van de optie "live tv kijken" op andere platformen dan de Ipad en Iphone."
Dit is een onjuiste (leugenachtige) stelling. Meer dan anderhalf jaar heb ik via de laptop gebruik gemaakt van de Live-TV functie via de eigen website van Ziggo. Sinds kort heb ik een Android Tablet en ook via deze tablet kon ik de live stream van Ziggo bekijken.
Sinds kort is deze (platform-onafhankelijke) Live TV functie via de website echter beeindigd en is Live TV via internet exclusief beschikbaar voor iPad/iPhone.
Ik heb geprobeerd om bij Ziggo een klacht in te dienen maar klantenservice weigerde mijn klacht in behandeling te nemen. Pas na stevig aandringen heeft de klantenservice medewerker mij beloofd om mijn klacht 'bij de directie onder de aandacht te brengen'
Mijn conclusie: Ziggo bevoordeelt iPad/iPhone en is leugenachtig bij het beantwoorden van klachten. Ik heb deze klacht inmiddels gedeponeerd bij de consumenten autoriteit.
-
May 8, 2012 om 18:49Ziggo heeft Live TV voor PC en Android teblet geblokkeerd@Jorisw. Ik heb ruim anderhalf jaar regelmatig gebruik gemaakt van de Live TV mogelijkheid via de eigen website van Ziggo en volgens mij bestond deze mogelijkheid al veel langer. Er is dus geen sprake van een nieuwe functie welke als eerste voor het Apple platform wordt uitgerold. Kort na de introductie van de Live TV via de Ziggo app voor de iPad/iPod is plotseling de stekker uit de windows-stream getrokken. Klachten bij ziggo leidt tot draaikonten met onder andere verklaringen als 'een rechtenkwestie' of 'te weinig gebruikers'. Op mijn schriftelijke vraag over de stopzetting van Live TV de kreeg ik als schriftelijke reactie dat het niet mogelijk was om mijn vraag schriftelijk te beantwoorden. Telefonisch kreeg ik geen verklaring, anders dan 'beleid van de directie'. Na lang aandringen beloofde de klantenservice medewerker mijn klacht 'te noteren voor de directie'. Een onfrisse zaak..........en ik blijf verstoken van TV op mijn PC/Tablet zonder dat er een oplossing is geboden.