Antwoorden gegeven door: arni72
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Feb 15, 2022 om 12:51Budgetenergie herroepinsformulier versturenInmiddels goed geholpen door gaslicht.com, waarvoor heel veel dank!
-
Feb 14, 2022 om 16:16Budgetenergie herroepinsformulier versturen
Ik heb het net geprobeerd en krijg onderstaand antwoord:
Nérgens op de website een mailadres te vinden...! Je moet het dus via de telefoon doen maar inscannen en versturen wordt wél benoemd als mogelijkheid.
Zeer slechte service.
Beste meneer/mevrouw,
Het e-mailadres klanten@budgetenergie.nl is niet meer in gebruik. We zullen uw e-mail daarom niet in behandeling nemen.
In MijnBudget kunt u zelf uw termijnbedrag aanpassen, verbruik, contract en facturen inzien en uw persoonsgegevens wijzigen.
Op onze website vindt u via Service & Contact veel vragen en antwoorden en een chatbot. Heeft u het antwoord op uw vraag niet gevonden, dan kunt u live chatten met een medewerker of telefonisch contact met ons opnemen. Om u zo goed mogelijk te helpen, hebben we graag live contact. We kunnen dan de juiste vragen stellen en direct al uw vragen wegnemen. We hebben er daarom voor gekozen geen vragen per e-mail meer te behandelen.
Vriendelijke groet,
Budget Energie
PS: Hebben wij u gevraagd via dit e-mailadres een foto van uw meters te versturen? Deze nemen wij nog wel in behandeling. In de toekomst vragen wij deze documenten via een andere weg op.