Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: as1972
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Nov 4, 2012 om 11:45OnlinesunshopHi Zoekster. Bedankt voor de info.!!! Ja denk het ook. Nee het leed valt te overzien gelukkig. Groetjes.
-
Nov 4, 2012 om 09:47Onlinesunshop
Ik heb op 17-08-2012 iets besteld bij de Onlinesunshop. Ik heb meteen betaald, want dat was een voorwaarde. Ik heb twee weken later gebeld, waarom ik niets hoorde, en ze zieden dat er problemen warenmet de levering. Dat het nog één week zou duren. Ik ben blijven mailen, en steeds hetzelfde antwoord. Op drie oktober kreeg ik het laatste mailtje van hun en dit stond erin ; Wijziging verkoop? Groepeer berichten op discussie om berichten te zien die bij dit bericht horen. 02-10-2012 Beantwoorden ? onlinesunshop.com Toevoegen aan contactpersonen Aan Astrid Bindervoet Online Sun Shop ------------------------------------------------------ Verkoop nummer: 7853 Factuur: http://onlinesunshop.com/account_history_info.php?order_id=7853 Datum besteld: vrijdag, 17 augustus 2012 Het commentaar bij de verkoop: Beste Klant, Helaas moeten wij u mededelen dat wij door leverproblemen tijdelijk onze activiteiten moeten staken, zoals wij eerder deze week op onze website vermeld hebben. Wij zoeken op dit moment naar een passende oplossing om alle openstaande aanvragen zo snel als mogelijk te verwerken en eventueel betaalde orders terug te storten. Wij houden u via uw account op de hoogte van het verloop hiervan. Wij betreuren deze situatie zeer en hopen z.s.m met een oplossing te kunnen komen. Bij vragen of opmerkingen kunt u ons ten alle tijden per email bereiken. Met vriendelijke groet, Online Sun Shop De status van uw bestelling is aangepast. Nieuwe status: Success [ICEPAY] Beantwoord deze e-mail als u vragen heeft. Nou niets meer hierna. geen geld en geen mail. Ik heb zelf geprobeerd te mailen en het emailadres bestaat ook gewoon niet meer.!