Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: aswani
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Jun 8, 2012 om 11:38Omzetten AEGON RendementplanAllen, ik heb ondertussen het beloofde bedrag gestort gekregen en dit meteen naar een andere bank overgezet. Zoals iedereen weet is de vergoeding niet in de haak. Ben me nu aan het beraden over het vervolg. De actie van Aegon is wat mij betreft oplichterij en ze zullen met een eerlijke compensatie regeling moeten komen wil ik weer zaken met ze doen.
Ik zag dat Henkhh al een klachten formulier heeft opgehaald bij het Kifid, maar hoe zet je nou je klacht op papier?
Kunnen we elkaar mogelijk helpen om een klacht bij verschillende instanties in te dienen?
Desnoods gezamenlijk een jurist in de arm nemen?
Groet,
Aswani -
May 20, 2012 om 21:08Omzetten AEGON RendementplanBeste, ik ben vanaf februari 2005 ingestapt na mooie verhalen van mijn adviseur. Echter besloot ik toen ook direct voor de ZekerheidsGarantieplus versie die een gegarandeerde opbrengst van 3% belooft na 30 jaren.
Met de laatste brief betreffende de omzetting moet ik helaas concluderen dat Aegon zeer klantonvriendelijk is, de lusten voor zichzelf neemt en de klant met de lasten laat zitten. De verliezen en verantwoordelijkheden worden op de klanten afgeschoven en dat moeten we zeker niet accepteren. Ze hadden me op zijn minst de huidige inleg kunnen bieden inclusief de 3%, boetevrij! Heb het nog niet over de psychische effecten van deze vorm van belazerij op klanten die voor een bewust doel wat geld opzij proberen te leggen, zoals een pensioen aanvulling in mijn geval.
Ik ga dit zeker aan de consumentenbond melden en een jurist in de arm nemen als de Aegon adviseur niet met fatsoenlijke oplossingen komt.
Groet!