Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: avylion
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Jul 21, 2012 om 01:12WAT TE DOENMijn vader zit toevallig in de telefoniewereld en heeft me ook gemeld dat de hele situatie niet door de hacker komt, maar doordat er een paar prutsers aan het werk zijn bij het doorvoeren met veranderingen. Als er gewoon degelijk personeel ingehuurd was, had heel deze situatie voorkomen kunnen worden. Zo merken klanten van KPN hier niets van.
Nu heb ik nog geen enkel mailtje ontvangen over de hele situatie, het is dat ik hier lees dat er mailtjes gestuurd worden, maar ik echt even geen flauw idee gehad wat er aan de hand was tot ik op deze pagina terecht kwam. De voorlichting is toch weer ronduit triest. Maar ook ik kan tot heden nog niet bellen..
Geprobeerd de voorwaarden te ontcijferen, maar kan even geen artikel vinden waarin iets staat over de rechten van de klant waar ik nu iets aan heb. (simpel heeft zichzelf wel heel erg goed ingedekt).
Hebben wij volgend de nederlandse wet eigenlijk wel rechten, en ook het recht om nu het abonnement op te zeggen?
Ook als je maar een paar dagen zonder bellen zit, maar gewoon niets meer met dit bedrijf te maken wil hebben?