Antwoorden gegeven door: badeend78
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Jun 20, 2007 om 20:13Lijbrandt telecom
Omdat zij de enige waren met zo een hoge snelheid, de goedkoopste zijn, en ik het internet af en toe behoorlijk gebruik. Een hele grote bandbreedte is daarom best wel noodzakelijk. Glasvezel is vrijwel onbeperkt te belasten gezien het een onbeperkte bandbreedte heeft. En opzich als het werkt is het goed. Na wat klagen (aantal keren bellen) is het probleem tijdelijk opgelost, maar na ongeveer 4 weken is het problem weer terug. Aangezien lijbrandt wijgert te helpen of zijn klanten serieus te nemen, zoek ik nog meer mensen die hetzelfde probleem hebben met lijbrandt, zodat ik ze de feiten onder de neus kan drukken. Ik ga absoluut overstappen op een andere provider, alleen moet dat nog geregeld worden en moet ik daar nog achteraan. En helaas trap ik ook steeds weer in de (valse) belofte dat zij het goed maken.
-
Jun 20, 2007 om 19:10internet/telefoon/televisie
Idd Ik heb zelf nu al 2 jaar Lijbrandt telecom in Haarlem. De verbinding is extreem slecht, Ondanks dat het best snel is, valt deze om het jhalf uur uit. Als je dan klantenservice belt (24 per dag) krijg je na 17:00 een callcentre die alles door geeft zodat je terug gebeld wordt (als je mazzel hebt bellen ze idd terug). En als je overdag belt, krijg je een of andere bijdehante figuur die er ook geen verstand van heeft en alleen maar over IP kan zeuren terwijl hij zelf niet snapt waar hij het over heeft. Terug bellen doet men dus bijna nooit, het antwoord is ALTIJD het zelfde ongeacht de vraag (wij zien hier geen storing en er is ook niks bij ons bekend, in het verleden hadden we wel eens wat. Maar dat is allang opgelost). En men neemt na 2 jaar lang zeuren over steeds weer hetselfde probleem bij 3 PC's die alle 3 hetzelfde verbindings probleem geven, je klacht nogsteeds niet serieus. Ik ben absoluut van plan om over te stappen naar UPC, want daar heb je tenminste nog klachten die OPGELOST worden.