Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: baskev
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Dec 18, 2017 om 17:28Bestelling webshop Large.nl niet geleverd?Precies het zelfde probleem maar dan extreme. Eind november net zoals jouw besteld. Eerste bestelling ging ook mis. Zelf achter aan moeten mailen naar 4 dagen. Kreeg toen een excuse en me bestelling toegezonden. Het probleem was. Niet alles was leverbaar volgens hun. Toen ik bestelde stond er nergens iets van bij ( zoals x aantal dagen pas leverbaar of zo). Toen ik de bestelling thuis kreeg zater er artikellen bij die volgens hun niet leverbaar waren...maar iets wat wel leverbaar was zat er niet bij.
Korting gekregen. En die was zo leuk dat ik dacht kerst cado's te kopen. Het kan niet nog een keer mis gaan. Mijn fout.
3 december een bestelling. 1 item pas leverbaar 4 december.
6 december een mail. het ene item is pas leverbaar 7 december.
14 december mail ik hoe het met me bestelling gaat ( item staat nu op 20 december leverbaar) ik mail hoe het zit deze dag.
16 december krijg ik een automatische mail dat niet alles leverbaar is. Met de lijst er onder wat wel en niet leverbaar is. Alles is volgens die lijst/bon gewoon leveraar. Ik kijk online...en staat mijn 1 item als uitverkocht... Meteen terug gemailt hoe het zit.
18 december nog steeds geen antwoord.
Bellen heeft geen nut....3x er zijn telefoon problemen.2x krijg ik het wachtmuziekje en naar 20min+ word ik van de lijn gegooit.
Ik heb in het verleden wel eens met bol.com ( toen het daar slecht ging) problemen gehad...maar dit spant de kroon. Ik kan niet eens een persoon aan de mail/telefoon krijgen. Alleen maar automatische antwoorden die zichzelf ook nog eens tegen spreken.
Ik snap dat het druk is . Maar totaal niks horen, geen antwoord krijgen en je kerst cado's blijven maar wachten is echt niet leuk. Door deze optie kan ik niet eens meer online vervangende cado's bestellen ivm kerst die er aan komt.
ik heb nu net tijdens dit te type weer 15 min aan de telefoon gehangen...weer niks.