Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: bcc
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Aug 26, 2022 om 13:09Bcc ipad nooit geleverd
Beste SANDERG1974444,
Graag kijken wij met je mee naar aanleiding van jouw klacht over de niet geleverde iPad.
Zou jij ons jouw ordernummer kunnen toesturen in een reactie op dit bericht? Dan kunnen wij nakijken hoe dit proces is verlopen en waarom jij nog geen uitsluitsel hebt van ons over het DHL onderzoek. Sorry hiervoor.
Alvast bedankt voor de moeite.
Met vriendelijke groet,
Team BCC -
Jan 7, 2020 om 14:20Bcc
Beste William,
Wat vervelend om te horen dat de service niet naar wens is geweest bij BCC. Dit is natuurlijk niet de bedoeling, sorry!
Zou je ons een reactie naar review@bcc.nl willen sturen. Op deze manier kunnen wij zien waar het fout is gegaan en contact met je opnemen.
Wij willen dit bespreekbaar maken en zien je reactie graag tegemoet.
-
Oct 24, 2013 om 14:27GarantieGraag ontvangen wij een korte klachtomschrijving met uw klant gegevens, postcode/huisnummer/naam en case nummer. Dit kunt u mailen naar: customercare@bcc.nl.
-
May 28, 2013 om 12:08bcc service????Graag ontvangen wij uw klant gegevens, postcode/huisnummer en naam. Dan gaan we het voor u nakijken. U kunt uw gegevens doorgeven op customercare@bcc.nl
Met vriendelijke groet,
BCC -
Apr 9, 2013 om 09:51Asus Transformer Pad TF 300TWilt u svp uw vraag o.v.v. uw postcode en huisnummer mailen naar customercare@bcc.nl?
Wij kunnen uw dossier dan inhoudelijk behandelen. -
Dec 5, 2012 om 14:34Prijsverhoging BCC laptopWanneer er een artikel wordt aangeschaft en het wordt bij ons binnen twee weken goedkoper, dan past BCC de prijs aan als u terug komt met de bon. Als het artikel niet is aangekocht terwijl de actie (of actie van concurrent) liep kan niet achteraf alsnog de prijs aangepast, ook al begrijpen wij je teleurstelling.
Met vriendelijke groet,
BCC