Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: bchui
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Mar 28, 2015 om 17:12Post NL wordt er nog bezorgd?Update - Nu in totaal een week lang geen post ontvangen. De post waarop ik wachtte zou me nogmaals (donderdag) toegestuurd worden.
Bij postnl waren telefonische problemen deze week. Via twitter zijn ze wel goed bereikbaar. Ben wel benieuwd waar de poststukken van afgelopen week gebleven zijn -
Mar 25, 2015 om 18:50Post NL wordt er nog bezorgd?0.45 cent per gesprek + de gewone kosten!
-
Mar 25, 2015 om 18:49Post NL wordt er nog bezorgd?Gaat het ineens over de tv gids. Die wil ik helemaal niet digitaal.
Ik ken al die mogelijkheden van teletekst en internet, maar ik geef de voorkeur aan de gids. Kan ik aanstrepen wat ik graag wil zien, dat is wel zo overzichtelijk. :-) -
Mar 25, 2015 om 18:41Post NL wordt er nog bezorgd?Bedankt Edrick3
"Tijger" de Gids doet niet ter zake, daar is iedereen gelukkig vrij in. Jij koopt waarschijnlijk ook geen kranten en tijdschriften meer.
UWV stuurt inderdaad soms materiaal op naar aanleiding van een telefoongesprek.
Op de website van postnl zou je moeten kunnen zien of er bezorgproblemen zijn (bij ziekte bijvoorbeeld). Je typt je postcode in en dan zie je of er in dat gebied vertraging is opgetreden. Aangezien dat niet het geval was wilde ik bellen, daar we in een pand zitten met 4 verdiepingen en er altijd wel post voor iemand is.
Bij 0 wachtenden toch nog in de wacht zitten met een muziekje dat noem ik oplichting. Had ik rustig moeten blijven wachten tot er misschien uiteindelijk opgenomen zou gaan worden ..... -
Mar 28, 2014 om 19:37VVV cadeaubonnen en wisselgeldBedankt voor de reacties, en nee Emcede ik had dat niet zelf al bedacht. Voor zo'n bon is geld betaald dus had ik gewoon wisselgeld terug verwacht, maar ik begrijp nu dat de spelregels anders zijn.
Het is voor mij net zoiets dat als je je beltegoed niet op tijd gebruikt of ofwaardeert dat dan je (tegoed) geld is verdwenen. Ik vind dat onrechtvaardig ook al staat dat zo in de spelregels.
Het was sluitingstijd anders had ik die 2 euro nog uit gegeven. :-) -
Jul 31, 2013 om 17:00Bonus AH wordt vaak niet gegevenDe verwarring is er alleen maar groter op geworden merk ik aan de reacties.
XL zou staan voor bepaalde AH winkels volgens de informatie van "zoekster".
Ikzelf zag XL staan voor extra grote aanbiedingen.
Echter van Albert Heijn een reactie ontvangen en XL staat voor online-bestellingen. De bonuskorting is dus NIET verkrijgbaar in de winkels maar alleen bij bestelling via het internet.
"Op de website www.ah.nl/bonus zie je inderdaad niet direct terug dat dit een online aanbieding is. Pas wanneer je het artikel op je boodschappenlijstje klikt, krijg je hier een melding van. Op de website www.ah.nl/appie#/appie/bonus zie je deze melding wel direct bij het artikel staan." - aldus reactie van AH -
Jul 25, 2013 om 21:43Bonus AH wordt vaak niet gegevenEnige optie die ik heb is om de aanbieding van het beeldscherm uit te printen als bewijs. De scanners die ze in de winkel hebben gaf ook geen korting + dat het niet in hun reclamefolder stond. Maar kom op zeg ... moet ik al die moeite gaan doen om altijd mijn korting te krijgen die ze op internet beloven???
Telefoon met internet (je zou toch denken dat iemand van het personeel dat wel heeft) was in deze een uitkomst geweest.
Hebben jullie het zien staan op de albert heyn pagine, bijna helemaal onderaan de pagina (12 Amstel -> max. 6 trays per klant) Een XL Bonus aanbieding. Iemand van het personeel (en er zijn er heel wat die zich ermee hebben bemoeid) zou toch van deze aanbieding hebben moeten weten?
Overigens is het personeel altijd heel vriendelijk en begripvol, mijn woede richt zich dan ook op de hogere staf. Een bedrijfsleider zou mijn inziens wel goed op de hoogte moeten zijn, óók van de aanbiedingen van het internet.
Ik ben er een beetje klaar mee en ga wel naar Dirk v/d Broek, iets verder lopen maar daar hoef ik niet op de kleintjes te letten, want Albert Heyn doet dat duidelijk niet. -
Oct 24, 2011 om 19:4645 cent per minuut is dat normaal?Ik bel uitsluitend via de vaste lijn
-
Oct 24, 2011 om 19:4445 cent per minuut is dat normaal?Dat is vreemd ... want op deze pagina vermelden ze namelijk wél het bedrag waarvoor ik gebeld heb, namelijk de 45 cent.
Dan kunt u op werkdagen van 08.30 tot 17.30 contact opnemen met de medewerkers van onze klantenservice via 0900-0990 (€0,45 p/m, max. €22,50).
link zie rechtsonderaan de pagina: http://www.postnlpakketten.nl/klantenservice/veelgestelde-vragen/tracktrace/consument/index.aspx
Heb bij consuwijzer overigens mijn klacht neergelegd. Ik zit op mijn werk nu en ga niet dit dure nummer uitproberen, maar het zou wel heel erg raar zijn als ze dat nu al weer veranderd hebben naar 10 cent. -
Oct 24, 2011 om 16:3845 cent per minuut is dat normaal?De alternatieve nummers had ik in eerste instantie uitgeprobeerd maar zonder resultaat je wordt doorverwezen naar het 0900 nummer. Om die reden het uiteindelijk gaan bellen.
Consuwijzer zal ik zo bezoeken en eventueel ook daar mijn klacht bekend maken.
Gelukkig kon ik het bedrijf bellen waar het pakje afgeleverd moet worden (0.10 ct per minuut en werd direct opgenomen). Ik kan hun nu de track/trace gegevens mailen en dan gaan zij uitzoeken waarom het pakket nooit bij hun is aangekomen.
Uiteindelijk zal postnl heus wel op het matje geroepen worden door een of andere instantie maar dan hebben die criminelen al wel hun zakken inmiddels flink weten te vullen.