Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: bcklantenser
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Dec 20, 2011 om 15:12Iphone valt telkens uitGeachte klant,
Kunt u contact met ons opnemen via webcare@belcompany.com ? Graag met de volgende gegevens:
- 06-nummer
- geboortedatum
- imeinummer iPhone (te vinden op aankoopbon / doos toestel / reparatieformulier)
- reparatienummer
- onder vermelding van BC1112-791.
Alvast bedankt.
Met vriendelijke groet,
BelCompany Webcare -
Nov 18, 2011 om 12:02Nokia N97reparatie niet ondergarantie!!Geachte klant,
U vroeg ons eerder om een vervangend product. Deze hebben we u inderdaad aangeboden. Om u sneller van dienst te zijn hebben wij voor een opvolger gekozen van de N97, de N8. Maar het is ook nog mogelijk een Nokia N97 voor u te bestellen.
Hoe dan ook, wij zullen uw ingezonden brief zo spoedig mogelijk in behandeling nemen.
Met vriendelijke groet,
BelCompany Webcare -
Nov 17, 2011 om 14:51Nokia N97reparatie niet ondergarantie!![quote=gcv199 schreef op woensdag 16 nov 2011, 20:42][quote=bcklantenser schreef op vrijdag 11 nov 2011, 13:17]Geachte klant,
Uw klacht is momenteel bij ons in behandeling. Zo gauw we uitsluitsel hierover hebben zal het filiaal contact met u opnemen.
Met vriendelijke groet,
BelCompany klantenservice
dat is wel leuk en aardig heb tijdje zitten wachten morgen is alweer dag 31 en nog steeds niks gehoord, geen mail geen voicemail heb veel geduld maar dit gaat me verstand te boven
heb geen zin om nog 2 ''a 3 weken te wachten,wil gewoon een vervangend product nu. Zo niet zal ik schriftelijk maar contract ontbinden. is echt te gek voor woorden schijnt dat die n97 de 1 werkt de ander werkt niet en dan scheept nokia je af met een antwoord als ja dit valt niet onder de garantie, zouden ze maar verder moeten onderzoeken hadden ze ondervonden dat hun ontwerp technisch niet helemaal in orde is. en ben niet de enige met dit probleem dus geloof niet dat het aan mij ligt
Geachte klant,
U zult deze week nog benaderd worden door het bewuste filiaal, met een oplossing.
Met vriendelijke groet,
BelCompany klantenservice -
Nov 15, 2011 om 15:25Samsung Galaxy s2 reparatie Solid Vision[quote=andre77 schreef op vrijdag 11 nov 2011, 20:12]Bij mijn exact het zelfde probleem: 23-08-2011 een nieuw abonnemt afgesloten bij de Belcompany 22-10-2011 terug naar de Belcompany met problemen aan de telefoon.
De telefoon werd opgestuurd naar Solid Vision, en kreeg vandaag een telefoontje van de Belcompany dat de telefoon waterschade heeft aan de laadconector.
Er werd simpelweg gezegd dat het niet onder de garantie valt en ik de telefoon zelf maar moet laten maken bij een of ander telefoon winkeltje in de dorpsstraat, of anders bij Solid Vision.
Mijn telefoon is absoluut niet nat geweest en heb er zelfs bij de belcompany een orgineel hoesje bij gekocht om de telefoon netjes te houden.
De mevrouw bij de Belcompany was van mening dat ze er alles aan had gedaan en kon alleen maar met smoesjes komen over de eventuele toedracht van de waterschade; gebeld in de regen, luchtvochtigheid, zelfs tranpiratie bij het sporten kon de schade al veroorzaken! {met een hoes er omheen zeker!}
Ik heb na een tijdje heen en weer praten met deze mevrouw een tel.nr. gevraagd van een persoon die wat meer te vertellen heeft.
Deze persoon is voor rede vatbaar en gaat nu kijken of er een oplossing te vinden is.
Een week voordat ze de telefoon opgestuurd hebben, ben ik ook al bij de Belcompany geweest met problemen, toen werd er gezegd dat ik vanaf de samsung Kies site een update moest doen en dat dan de problemen waarschijnlijk opgelost waren. Niet dus, kabeltje aangesloten op de laptop en de telefoon werd niet eens herkend door het Kies progamma!
In de tijd dat ik de telefoon heb kunnen gebruiken ben ik ook 3 weken op vakantie geweest, waarin ik de telefoon amper heb gebruikt.
Hoop deze week een positieve reactie te krijgen van de Belcompany..............
Geachte klant,
Zojuist hebben wij een e-mail en een brief met een passende oplossing naar u verstuurd. We hopen u hiermee alsnog goed van dienst te zijn geweest.
Met vriendelijke groet,
BelCompany Webcare -
Nov 11, 2011 om 13:17Nokia N97reparatie niet ondergarantie!!Geachte klant,
Uw klacht is momenteel bij ons in behandeling. Zo gauw we uitsluitsel hierover hebben zal het filiaal contact met u opnemen.
Met vriendelijke groet,
BelCompany klantenservice -
Nov 11, 2011 om 11:33slechte service telefoonkopen.nl & NokiaGeachte klant,
U heeft ons ook benaderd via e-mail. Wij gaan uw klacht meteen in behandeling nemen, u hoort zo spoedig mogelijk van ons.
Met vriendelijke groet,
BelCompany WebCare -
Nov 7, 2011 om 11:35Defecte telefoonGeachte klant,
Kunt u contact met ons opnemen via webcare@belcompany.com ?
Graag met gegevens als reparatienummer(s), imeinummer(s) van uw toestel (te vinden op de kassabon, of achterkant toestel - onder de batterij), tezamen met uw adresgegevens, geboortedatum en 06-nummer.
Wij zullen u hier dan zo spoedig mogelijk mee verder helpen.
Alvast bedankt.
Met vriendelijke groet,
BelCompany WebCare -
Nov 1, 2011 om 11:47Pro Assist,Belcompany en Mtv Mobiel.Geachte klant,
Kunt u contact met ons opnemen via socialmedia@belcompany.com ? Graag met gegevens als 06-nummer en reparatienummer. Mocht u niet beschikken over dit laatste nummer, dan graag het imeinummer van het betreffende toestel (dit is een 15-cijferig nummer, te vinden op uw garantiebewijs of aan de achterkant van uw toestel, onder de batterij).
Wij gaan dan kijken wat we voor u kunnen betekenen.
Alvast bedankt.
Met vriendelijke groet,
BC WebCare -
Oct 11, 2011 om 15:19waterschade galaxy s plus 3 weken oudGeachte klant,
Inmiddels heeft u contact gezocht en hebben wij uw gegevens erbij kunnen zoeken. We hebben u zojuist een brief verstuurd met een oplossing. Deze kunt u morgen, uiterlijk overmorgen op uw thuisadres verwachten.
Met vriendelijke groet,
BelCompany klantenservice -
Oct 6, 2011 om 11:54waterschade galaxy s plus 3 weken oudGeachte klant,
Wij willen u graag helpen met het oplossen van uw probleem. Kunt u tijdens kantooruren contact met ons opnemen via telefoonnummer 0318-569 852, of ons een e-mail kunnen sturen naar klantenservice@belcompany.nl ? Uw klacht is bij ons bekend onder referentie BC1110-250.
Met vriendelijke groet,
BelCompany klantenservice