Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: beebeebas
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Apr 16, 2004 om 12:01Tele DiscountJa hoor. Je moet er alleen wel rekening mee houden dat je eerst het 0900 nummer belt, waarna je dan nog de instructies moet opvolgen en het nummer moet intoetsen. Voor erg korte gesprekken is deze provider dus niet echt aan te raden. Voor middellange tot lange gesprekken is dit een hele goede.
Je hebt overigens geen abonnement nodig en zit nergens mee aan vast. Dus probeer het gewoon eens uit! -
Apr 16, 2004 om 12:01dubbelbetalenWaar gaat het precies om (wat heeft Essent/Durion niet afgehandeld) en op welke wijze heb je contact gehad met Essent/Durion (helpdesk/schriftelijk/e-mail)?
-
Apr 16, 2004 om 12:01ReclameEr bestaat helaas geen regel, deze komt er waarschijnlijk ook niet. Reclamemakers houden zich namelijk aan de regels (reclames zijn technisch niet luider dan gewone tv, via speciale technieken klinkt het wel luider).
Toch is er goed nieuws op dit gebied te melden. Er bestaan filters die deze harde geluiden eruit kunnen filteren. De IP (RTL 4, RTL 5 & Yorin) heeft al lange tijd dergelijke filters geinstalleerd. Eind oktober heeft de STER ook drie van die filters gekocht (één per Net, kosten 20.000 euro per stuk). Deze filters zouden rond deze tijd geinstalleerd worden, dus met een beetje geluk zijn de reclames op Nederland 1, 2 en 3 eindelijk op een normaal niveau! -
Apr 16, 2004 om 11:58Orange share oplichting?Stuur ze een aangetekende brief met daarin je verhaal. Geef de problemen aan, zeg dat je de gemaakte kosten vergoed wilt hebben en dat daarnaast een compensatie op zijn plaats vind. Het zal je verbazen hoe goede investering zo'n 5,75 Euro (kosten aangetekende brief) is.
-
Apr 16, 2004 om 11:54KPN, Tele 2 en ?De telefoonkaarten werden vergeleken met zelfs 4 aanbieders. KPN, Tele2, Scarlet & Universal telecom.
Uitzending terugkijken? www.uitzendinggemist.nl -
Apr 16, 2004 om 11:53kan ik alsnog aan een ander toestel komenGoeie kans datl T-Mobile voet bij stuk zal houden. Het is echter zeker de moeite waard om toch nog een (schiftelijke) poging te wagen. Als mede T-Mobile abonnee weet ik dat het absoluut geen zin heeft om te bellen met de helpdesk van T-Mobile. Zodra de vraag moeilijker is dan 'Hoe activeer ik mijn voicemail' haken de meeste callcentermedewerkers daar af. Een brief schrijven (aangetekend) is dan vestandig. Heb ik ook een keer gedaan, en (na lange tijd wachten, dat wel) uiteindelijk een bevredigend antwoord. Ik zou in de brief de gehele situatie goed uitleggen en vragen (niet eisen, probeer vriendelijk in de brief te zijn) om de telefoon alsnog ter reparatie terug te zenden. Eindig de brief met iets als 'Mocht u niet op mijn verzoek in willen gaan dan ontvang ik graag het bewijs dat mijn telefoon waterschade heeft opgelopen waardoor mijn recht op garantie is komen te vervallen. Ik zie uw antwoord met afwachting tegemoet.' Volgens mij ben jij namelijk schriftelijk met hun garantie overeengekomen en mogen zij niet zomaar die garantie uitsluiten vanwege e.o.a. smoes, zonder hier bewijs voor te hebben. Ik denk dat als ze moeten kiezen tussen bewijzen dat er waterschade is of telefoon ter reparatie terug te nemen dat ze voor dit tweede kiezen.
-
Apr 16, 2004 om 11:51Sony Ericsson T68i en T-Mobile omruilactieSony Ericsson en T-Mobile hebben een tijd terug gezamelijk een brief geschreven naar Kassa waarin zij aangaven klachten beter te zullen behandelen. Bij klachten moet je je richten tot T-Mobile. Ik zou dit wel schriftelijk doen, de telefonische helpdesk van T-Mobile is een ander woord voor tijdsverspilling.